• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

مشخصات و قیمت تراشه‌ آلدر لیک Core i9 افشا شد

  • کد خبر : 30627
  • 01 آبان 1400 - 16:34
مشخصات و قیمت تراشه‌ آلدر لیک Core i9 افشا شد
در حالی که هنوز اطلاعات کاملی از پردازنده‌های آلدر لیک در دسترس نیست اما به‌تازگی یک خرده‌فروشی در آمریکا برخی از جزئیات این تراشه‌های نسل جدید اینتل را در وب‌سایت خود افشا کرده است.

در حالی که هنوز اطلاعات کاملی از پردازنده‌های آلدر لیک در دسترس نیست اما به‌تازگی یک خرده‌فروشی در آمریکا برخی از جزئیات این تراشه‌های نسل جدید اینتل را در وب‌سایت خود افشا کرده است. بر اساس اطلاعات افشاشده، تراشه‌ی Core i9 آلدر لیک با قیمت ۶۹۹ دلار و در تاریخ ۱۳ آبان (۴ نوامبر) عرضه خواهد شد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که این پردازنده از فرکانس پایه‌ی ۳٫۲ گیگاهرتزی و فرکانس توربوی ۵٫۲ گیگاهرتزی پشتیبانی کرده و از ۱۶ هسته و کش ۳۰ مگابایتی L3 بهره می‌برد. همچنین پشتیبانی از PCIe نسل ۵، حافظه‌ی DDR5 و مادربردهای اینتل Z690 از دیگر ویژگی‌های این تراشه‌ی جدید خواهد بود.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/10/Alder-Lake-CPU-1-768x747.jpg.webp

اینتل در رویداد مردادماه خود اعلام کرد که تراشه‌های آلدر لیک از ۱۶ هسته، شامل ۸ هسته‌ی قدرتمند و پرمصرف و ۸ هسته‌ی کم‌مصرف، و توان طراحی حرارتی ۱۲۵ وات بهره خواهند برد و اطلاعات افشاشده‌ی امروز نیز همین موضوع را تایید کرده است.

نظر شما در مورد پردازنده‌های سری آلدر لیک چیست؟ آیا این پردازنده‌ها در رقابت با تراشه‌های پرچمدار ای ام دی موفق خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب خواندنی:  اپل تعداد تامین‌کنندگان ماژول دوربین سری آیفون ۱۲ را افزایش داده است
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.