• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

مشخصات کامل گوشی هواوی اینجوی ۲۰ پرو فاش شد

  • کد خبر : 20000
  • 29 خرداد 1399 - 21:47
مشخصات کامل گوشی هواوی اینجوی ۲۰ پرو فاش شد

هواوی قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن) از گوشی هوشمند هواوی اینجوی ۲۰ پرو رونمایی کند؛ اما اکنون به لطف افشاگر معروف چینی Digital Chat Station، تصویر و مشخصات کامل آن را داریم. طبق افشاگری‌ها، گوشی هواوی اینجوی ۲۰ پرو از از تراشه مدیاتک MT6873 که به عنوان دایمنسیتی ۸۰۰ SoC شناخته می‌شود […]

هواوی قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن) از گوشی هوشمند هواوی اینجوی ۲۰ پرو رونمایی کند؛ اما اکنون به لطف افشاگر معروف چینی Digital Chat Station، تصویر و مشخصات کامل آن را داریم.

طبق افشاگری‌ها، گوشی هواوی اینجوی ۲۰ پرو از از تراشه مدیاتک MT6873 که به عنوان دایمنسیتی ۸۰۰ SoC شناخته می‌شود نیرو می‌گیرد. اما این مشخصات شامل رم و مقدار حافظه ذخیره‌سازی نیست، اما نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند که با سیستم‌عامل EMUI 10.1 همراه خواهد بود.

gsmarena 001 32

تصویر فاش شده گوشی هواوی اینجوی ۲۰ پرو

هواوی اینجوی ۲۰ پرو از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس ۹۰ هرتزی با ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با ماژول‌های ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که می‌تواند به ترتیب لنزهای فوق عریض و برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق استفاده شوند.

Enjoy 20 Pro یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات را در اختیار شما قرار می‌دهد و یک تیزر که قبلاً توسط هواوی منتشر شده بود تأیید کرد که این گوشی هوشمند دارای اسکنر اثر انگشت نصب شده جانبی، پشتیبانی از شبکه اتصال ۵G و در سه رنگ‌بندی خواهد بود.

شایعه شده است که گوشی هوشمند هواوی اینجوی ۲۰ پرو یک برند جدید اینجوی زد ۵G برای بازار آفلاین در چین است و این مشخصات با آن شایعات مطابقت دارد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.