• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
7

مشخصات گوشی‌های گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو افشا شد

  • کد خبر : 29186
  • 18 تیر 1400 - 20:05
مشخصات گوشی‌های گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو افشا شد
حالا جان پراسر، افشاگر مشهور، مشخصات کامل این دو گوشی را منتشر کرده و ادعای افشاگر قبلی را نیز تایید کرده است.

گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پروی گوگل در پاییز سال جاری عرضه خواهند شد و یکی از منابع معتبر به استفاده‌ی این گوشی‌ها از پردازنده‌ی سفارشی اشاره داشته است. حالا جان پراسر، افشاگر مشهور، مشخصات کامل این دو گوشی را منتشر کرده و ادعای افشاگر قبلی را نیز تایید کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل ازتکفارس،براساس اطلاعات منتشرشده، گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به ترتیب از باتری‌های ۴٫۶۱۴ میلی‌آمپرساعتی و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهند کرد. گوگل پیکسل ۶ از صفحه نمایش امولد ۶٫۴ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی در دو نسخه‌ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

gsmarena 002 e1625828530254

همچنین گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو از صفحه نمایش P-OLED استفاده خواهد کرد که به احتمال زیاد توسط شرکت ال جی تولید خواهد شد. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کرد.

این دو گوشی جزو اولین محصولات شرکت گوگل خواهند بود که از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ بهره می‌برند. به گفته‌ی آقای پراسر، گوگل پشتیبانی پنج‌ساله را برای این دو گوشی در نظر گرفته است که خبر خوبی برای طرفداران می‌باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌های گوگل پیکسل چیست؟ آیا سری جدید گوشی‌های پیکسل پیشرفت مناسبی را نسبت به نسخه‌های قبلی داشته‌اند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  Uptodown: اندروید ۱۲ فقط توسط ۲.۶ درصد از کاربران نصب شده است

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.