• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

معاون ارشد HTC Vive: فیلم‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی، بیشترین استفاده را از شبکه ۵G خواهند داشت

  • کد خبر : 11561
  • 14 مهر 1398 - 22:53
معاون ارشد HTC Vive: فیلم‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی، بیشترین استفاده را از شبکه ۵G خواهند داشت

ریموند پاو (Raymond Pao) معاون ارشد محصولات و استراتژی شرکت HTC Vive می‌گوید که واقعیت مجازی (VR) می‌تواند بیشترین استفاده را از شبکه ۵G داشته باشد. او بر این باور است که پهنای باند بیشتر و تأخیر پایین‌تر، به‌تنهایی برای نیازهای مشتریان کافی نخواهد بود، اما این دو ویژگی شبکه‌های ۵G جهت ارائه یک تجربه […]

ریموند پاو (Raymond Pao) معاون ارشد محصولات و استراتژی شرکت HTC Vive می‌گوید که واقعیت مجازی (VR) می‌تواند بیشترین استفاده را از شبکه ۵G داشته باشد. او بر این باور است که پهنای باند بیشتر و تأخیر پایین‌تر، به‌تنهایی برای نیازهای مشتریان کافی نخواهد بود، اما این دو ویژگی شبکه‌های ۵G جهت ارائه یک تجربه فراگیر ضروری هستند. پاو در ادامه گفت:

به احتمال زیاد هنگامی که واقعیت مجازی و شبکه ۵G با هم ترکیب شوند، فیلم‌های واقعیت مجازی و بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری، بیشترین سهم را به خود اختصاص خواهند داد.

پاو به light field اشاره می‌کند؛ این نوع فیلم در واقع پیشرفته‌تر از فیلم‌های سه‌بعدی موجود در سینماها است و حتی به شما این امکان را می‌دهد که اطراف اشیا را نیز نظاره کنید. در پایین می‌توانید دموی نسخه نمایشی اپلیکیشن Welcome to Light Fields گوگل را مشاهده نمایید.

اگر شما نیز یک HTC Vive ،Oculus Rift و یا یک هدست واقعیت ترکیب دارید، می‌توانید این اپلیکیشن رایگان را دانلود کرده و آن مورد بررسی قرار دهید. با این حال، این نرم‌افزار در حال حاضر فقط عکس‌ها را نمایش می‌دهد و طبیعتاً با نمایش فیلم‌های light field فاصله دارد.

HTC با فرض فراگیرشدن ادغام واقعیت مجازی و فیلم‌های light field درشبکه ۵G، قصد دارد تا در تلفن‌های آینده خود واقعیت مجازی و شبکه ۵G را با یکدیگر ترکیب نماید. پاو انتظار دارد که اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت مجازی تنها ۱ تا ۱.۵ سال پس از فراگیر شدن ۵G، رشد زیادی را تجربه نمایند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.