• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
4

معجزه جوش شیرین برای افزایش رشد مو

  • کد خبر : 5666
  • 19 بهمن 1397 - 22:23
معجزه جوش شیرین برای افزایش رشد مو

جوش شیرین یکی از مواد قابل دسترس در آشپزخانه است اما موادر استفاده از آن تنها به این بخش محدود نمی شود . جوش شیرین در مراقبت های پوست و مو تاثیر گذار و ارزان است و هیچگونه آلرژی ایجاد نمی کند. …

جوش شیرین یکی از مواد قابل دسترس در آشپزخانه است اما موادر استفاده از آن تنها به این بخش محدود نمی شود . جوش شیرین در مراقبت های پوست و مو تاثیر گذار و ارزان است و هیچگونه آلرژی ایجاد نمی کند.

با ایران ناز همراه باشید جوش شیرین خاصیت قلیایی ، آنتی باکتریایی، ضد قارچی و ضد التهابی دارد که محفظه پوست را مسدود و باعث رشد مو می شود. جوش شیرین برای مدت زمان کوتاه و موقتی تاثیر گذار است.

۱٫ برای درمان بوی بد پوست سر:

که به دلیل رشد باکتری ها روی سطح پوست اتفاق می افتد و باکتری ها به دلیل فاکتورهای محیطی واکنش نشان میدهند و باعث بوی بد می شوند. یک قاشق جوش شیرین را به آب اضافه کنید تا خمیری بدست بیاید و به مدت ۲۰ دقیقه روی ریشه مو بگذارید و بعد بشویید.

۲٫ استفاده از جوش شیرین برای افزایش حجم مو :

از جوش شیرین در مراقبت های روز مره تان استفاده کنید.استفاده از جوش شیرین به کاهش تجمع چربی روی پوست سر کمک می کند. ۱ یا ۲ قاشق جوش شیرین به شامپو اضافه کنید و آن را ترکیب کنید و موهایتان را با آن بشویید. بعد از دقایقی آن را با آب بشویید، این کار به حجیم شدن مو کمک میکند.

۳٫ به عنوان شامپو خشک کننده :

اگر از موهای چرب رنج می برید به جای استفاده از شامپوهای ضد چربی از جوش شیرین استفاده کنید و ان را روی پوست سر خیس کنید و سپس مو ها را شانه کنید،در این حالت موها را لمس نکنید.

مطالب خواندنی:  لاغری سریع و کاهش وزن شدید خطرناک است

۴٫ جوش شیرین برای درمان شوره سر :

جوش شیرین برای درمان شوره سر و پوسته پوسته شدن سر، به دلیل خاصیت قلیایی که دارد به سلامت پوست سر و رطوبت آن کمک می کند. ۱ قاشق جوش شیرین را با یک قاشق آب لیمو ترکیب کنید و آن را روی پوست سر بمالید و بعد با آب بشویید.

۵٫ جوش شیرین برای درمان خارش سر :

به دلیل خاصیت قلیایی ، ضد التهابی ، ضد باکتریایی که دارد در درمان خارش سر موثر است. ۲ قاشق جوش شیرین را با یک قاشق آبلیمو و یک قاشق آب چای سبز ترکیب کنید و آن را روی پوست سر بمالید و با آب بشویید.

۶٫ استفاده از جوش شیرین برای بهبود بافت مو :

اگر پوست خشن و خشکی دارید، رطوبت و بافت مو را بهبود می بخشد، می توانید از آب جوش شیرین بعد از شست و شو مو استفاده کنید. یک فنجان جوش شیرین را با نصف فنجان آب گرم ترکیب کنید و روی پوست سر بمالید. این ترکیب را دو بار در هفته استفاده کنید.

۷٫استفاده از جوش شیرین برای درمان موهای سست و ضعیف :

اگر موهای سست و ضعیفی دارید، جوش شیرین می تواند به شما بسیار کمک کند و به جای استفاده از محصولات متعدد بهتر است که از جوش شیرین که نتیجه تضمینی دارد استفاده کنید. نصف فنجان جوش شیرین را با آب گرم و با ۵-۶ قاشق سرکه سیب ترکیب کنید. و روی پوست سر ماسک کنید و بعد با آب سرد بشویید.

منبع:irannaz.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=5666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.