• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

معرفی زودهنگام تسلا مدل Y

  • کد خبر : 13690
  • 04 آبان 1398 - 21:42
معرفی زودهنگام تسلا مدل Y

قرار شده است که شاسی‌بلند برقی خودروسازی تسلا چیزی حدود شش ماه زودتر وارد خط تولید گردد؛ اما سوالی مطرح می‌شود و آن هم این است که آیا مردم استقبال کافی را از این خودروی برقی خواهند داشت یا خیر؟!تسلا تصمیم گرفته است که کراس‌اوور برقی خود، مدل Y، را در زمانی عجیب معرفی کند. […]

قرار شده است که شاسی‌بلند برقی خودروسازی تسلا چیزی حدود شش ماه زودتر وارد خط تولید گردد؛ اما سوالی مطرح می‌شود و آن هم این است که آیا مردم استقبال کافی را از این خودروی برقی خواهند داشت یا خیر؟!تسلا تصمیم گرفته است که کراس‌اوور برقی خود، مدل Y، را در زمانی عجیب معرفی کند. این شرکت معتقد است که شاسی‌بلند جدیدش تاثیر درخورتوجهی را که انتظار می‌رفته، نداشته است؛ مردم واکنش چندان زیادی نسبت به معرفی مدل Y نداشته‌اند.

با این وجود تسلا قصد دارد تا کراس‌اوور جدید خود را که بر پایه مدل ۳ طراحی شده است، هرچه زودتر روانه بازار کند. ظاهرا این کار تسلا قابل توجیه و خوب است؛ چراکه پیش‌تر اعلام کرده بود پروژه‌اش از زمان‌بندی برنامه‌ی مالی ربع سوم سال جلوتر است.

سوال اینجاست که مدل Y تا چه اندازه‌ای از زمان‌بندی‌ها جلوتر است؟! پاسخ احتمالا شش ماه باشد! برنامه از این قرار بوده است که قرار بود مدل Y تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی در کالیفرنیا تولید گردد که این مورد تا تابستان ۲۰۲۰ تعجیل داده شد.

d985d8b9d8b1d981db8c d8b2d988d8afd987d986daafd8a7d985 d8aad8b3d984d8a7 d985d8afd984 y 5db4029ccfd00

ایلان ماسک اعلام کرده است که شخصا چند نمونه‌‌ی‌ اولیه از خودروی مورد بحث را رانده است و باور دارد که مدل Y، فروش بهتری را نسیت به مدل‌های ۳ و S تجربه خواهد کرد. این ادعا خیلی جسورانه به‌شمار می‌رود چون بدان معنی است که تسلا باید آنقدر مدل Y بسازد تا تمام تقاضای بازار را پاسخ‌گو باشد؟!

برای رسیدن به آن هدف، ماسک اعلام کرد که خودروی جدیدش علاوه‌بر کالیفرنیا، در شانگهای نیز ساخته خواهد شد؛ با توجه به اندازه‌ و ظرفیت گیگافکتوری ۳ این مسئله دور از واقعیت نیست. اعلام شده است که اگر گیگافکتوری ۳ کافی نباشد، مکانی تا پایان سال میلادی جاری معرفی می‌شود که همان گیگافکتوری اروپا خواهد بود.

مطالب خواندنی:  تحویل ۵۰۰,۰۰۰ خودروی تسلا در سال ۲۰۲۰

تنها سوالی که باقی خواهد ماند این است که برای یک کراس‌اوور برقی کوچک تا چه اندازه‌ای تقاضا در بازار وجود دارد؟!

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.