• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

ممنوعیت ارسال اخبار قدیمی در فیسبوک

  • کد خبر : 21357
  • 10 تیر 1399 - 20:16
ممنوعیت ارسال اخبار قدیمی در فیسبوک

فیسبوک در حال افزودن ویژگی جدید جهانی است که بر اساس آن به کاربرانی که می‌خواهند مقاله‌ای را که به بیش از ۹۰ روز قبل برمیگردد پست کنند پیام هشدار می‌فرستد. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که قبل از به اشتراک گذاشتن مقاله‌ها، به کاربران محتوای بیشتری در مورد مقالات ارائه می‌دهد تا […]

فیسبوک در حال افزودن ویژگی جدید جهانی است که بر اساس آن به کاربرانی که می‌خواهند مقاله‌ای را که به بیش از ۹۰ روز قبل برمیگردد پست کنند پیام هشدار می‌فرستد. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که قبل از به اشتراک گذاشتن مقاله‌ها، به کاربران محتوای بیشتری در مورد مقالات ارائه می‌دهد تا محتوای مطالب ارسالی فیسبوک بروز و معتبر باشد. کاربران هنوز هم بعد از مشاهده اعلان، گزینه اشتراک گذاری مقاله را دارند.

فیسبوک معتقد است خبرهای قدیمی ممکن است باعث شود عده‌ای تصور کنند که این اخبار برای حال حاضر است. به عنوان مثال، یک مقاله خبری در مورد حمله تروریستی چند سال پیش ممکن است باعث درک نامناسب افراد شوند و گمان کنند این حملات به تازگی رخ داده است.

فیسبوک اولین شرکتی نیست که این رویکرد را امتحان کرده است. سال گذشته The Guardian سال انتشار مقالات قدیمی را که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شدند به توضیحات اضافه کرد. کریس موران، رئیس نوآوری سرمقاله Guardian، در آن زمان نوشت این ویژگی توصیف داستان قدیمی را به عنوان خشم جدید بسیار دشوار می‌کند.

این ویژگی فیسبوک در حالی صورت می‌گیرد که شبکه‌های اجتماعی زیادی با استفاده از روش‌هایی در تلاش‌اند کاربران را به تغییر نحوه ارسال پست ترغیب کنند. به عنوان مثال سال گذشته اینستاگرام به کاربرانی که در پست‌هایشان کپشن‌های توهین آمیزی بکار می‌بردند پیام هشدار می‌فرستاد. در این ماه نیز توییتر اعلام کرد ویژگی‌ای را آزمایش خواهند کرد که کاربران را به خواندن مقاله قبل از توییت مجدد آنها ترغیب کند.

مطالب خواندنی:  احتمالاً اینستاگرام به‌زودی به کاربران دسکتاپ امکان ارسال پیام‌های دایرکت را خواهد داد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.