• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

موزیلا حدود ۶۰ کارمند را اخراج می کند

  • کد خبر : 45065
  • 25 بهمن 1402 - 14:04
موزیلا حدود 60 کارمند را اخراج می کند
این سازماندهی مجدد تنها یک هفته پس از انتصاب مدیرعامل جدید توسط شرکت صورت می گیرد.

موزیلا حدود ۶۰ کارمند را اخراج می کند

این سازماندهی مجدد تنها یک هفته پس از انتصاب مدیرعامل جدید توسط شرکت صورت می گیرد.

موزیلا جدیدترین شرکت در صف طولانی شرکت های فناوری است که امسال کارمندان خود را اخراج کرده است. این شرکت غیرانتفاعی حدود ۶۰ نفر را اخراج می کند که تقریباً معادل پنج درصد از نیروی کار آن است. اکثر کسانی که موزیلا را ترک می کنند در تیم توسعه محصول کار می کردند. این خبر ابتدا توسط بلومبرگ منتشر شد.

به گزارش اپست به نقل از اینجگت، یکی از سخنگویان موزیلا در بیانیه‌ای به Engadget گفت: «ما سرمایه‌گذاری در برخی از حوزه‌های محصول را کاهش می‌دهیم تا روی حوزه‌هایی تمرکز کنیم که احساس می‌کنیم بیشترین شانس موفقیت را دارند. “برای انجام این کار، ما تصمیم دشواری برای حذف تقریباً ۶۰ نقش از سراسر شرکت گرفته ایم. ما قصد داریم منابع را به سمت محصولاتی مانند Firefox Mobile، که در آن فرصت قابل توجهی برای رشد و ایجاد یک مدل بهتر برای صنعت وجود دارد، دوباره اولویت بندی کنیم.

طبق یک یادداشت داخلی که توسط TechCrunch به دست آمده است، موزیلا قصد دارد سرمایه گذاری روی چندین محصول، از جمله VPN و ابزاری که به طور خودکار اطلاعات شخصی کاربر را از سایت های کارگزار داده پاک می کند، کاهش دهد. این شرکت تنها یک هفته پیش این مورد را اعلام کرد. Hubs، دنیای مجازی سه بعدی موزیلا که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، در حال تعطیل شدن است در حالی که این شرکت همچنین منابع اختصاص داده شده به نمونه Mastodon خود را کاهش می دهد.

مطالب خواندنی:  تسلا بیش از ۱۰۰۰ ونتیلاتور را به بیمارستان‌ها اهدا کرده است

یکی از حوزه‌هایی که موزیلا قصد دارد منابع اضافی را به آن قیف کند، هوش مصنوعی است. در این یادداشت آمده است: “در سال ۲۰۲۳، هوش مصنوعی مولد به سرعت شروع به تغییر چشم انداز صنعت کرد. موزیلا از فرصت استفاده کرد تا هوش مصنوعی قابل اعتمادی را به فایرفاکس وارد کند، که عمدتاً ناشی از خرید Fakespot و کار یکپارچه سازی محصول پس از آن بود.” “علاوه بر این، یافتن محتوای عالی هنوز یک مورد استفاده حیاتی برای اینترنت است. بنابراین، به عنوان بخشی از تغییرات امروز، تیم‌های Pocket، Content و AI/ML را که از محتوا پشتیبانی می‌کنند با سازمان فایرفاکس گرد هم می‌آوریم.”

این سازماندهی مجدد پس از آن صورت گرفت که موزیلا هفته گذشته یک مدیرعامل جدید را منصوب کرد. لورا چمبرز، مدیر سابق Airbnb، PayPal و eBay که سه سال پیش به هیئت مدیره موزیلا پیوست، برای بقیه سال جاری به عنوان مدیر اجرایی منصوب شد. میچل بیکر، مدیرعامل قدیمی موزیلا و رئیس اجرایی جدید آن، زمانی که چمبرز این کار را آغاز کرد، نوشت: «تمرکز او بر ارائه محصولات موفقی خواهد بود که مأموریت ما را پیش می‌برد و پلتفرم‌هایی ایجاد می‌کند که شتاب را تسریع می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=45065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.