• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

میکاپ تولد چگونه باشد؟

  • کد خبر : 29908
  • 03 شهریور 1400 - 12:24
میکاپ تولد چگونه باشد؟
چنانچه آرایش تولد طبیعی و لایت باشد چهره واقعی تان را نشان میدهد بسیار جذاب است ، باید تلاش کنید در کمترین زمان ممکن، آرایش کم و طبیعی اما جذاب داشته باشید.

میکاپ مناسب برای جشن تولد

میکاپ تولد

برای آنکه آرایش برای تولد به زیبایی روی صورتش شما بنشیند، بهتر است تا پوست خود را آماده کنید:

صورتتان را تمیز کنید

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،پیش از آرایش‌ برای تولد، باید صورتتان را تمیز کنید. از پاک کننده‌ مناسب استفاده کنید و صورتتان را با آب ولرم بشویید و آنگاه با حوله خشک کنید.

به پوست خود مرطوب کننده بزنید

پیش از آرایش برای تولد مرطوب ‌کردن مهم است چون چربی طبیعی صورت را نگه می‌ دارد و از پوسته شدن صورت یا خشکی آن پیشگیری می‌ کند. از مرطوب کننده‌ ای مناسب نوع پوستتان، بدون چربی استفاده کنید، در نتیجه روزنه های صورت بسته نمی شوند. کمی قطره مرطوب کننده روی صورتتان بزنید و روی همه صورت بکشید.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/08/make-birthday-makeup-2.jpg

آرایش برای تولد

پرایمر بزنید

پیش از آرایش پرایمر استفاده کنید چون به دوام آرایشتان کمک می‌ کند. چنانچه مهمانی تا دیروقت می باشد، پرایمر سبب می‌ شود به آرایش دوباره احتیاج نداشته باشید. همینطور صورتتان را بیشتر مات می‌ کند، که درنهایت صورت را براق نمی‌ کند.

– پرایمر زیاد استفاده نکنید.پرایمر را دور چشم نزنید چون پس از آن باید پرایمر چشم استفاده کنید. مطمئن باشید که مرطوب کننده خشک شده باشد، بعد پرایمر بزنید.

– پس از زدن پرایمر، بگذارید چند دقیقه پرایمر روی صورت بخوابد.

از فوندانسیون استفاده کنید

پس از اینکه پرایمر خشک شد، از فوندانسیون روی صورت استفاده کنید و با اسفنج فومی، انگشت یا براش فوندانسیون را پخش کنید. از فونداسیونی استفاده کنید که برای پوستتان مناسب باشد و تلاش کنید فونداسیونی استفاده کنید که به رنگ پوستتان نزدیک باشد. چنانچه مطمئن نیستید، اول قدری روی فک‌تان تست کنید و در روشنایی به پوستتان نگاه کنید، اگر هماهنگ با پوستتان بود استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  تست رژلب های جدید جامد مات ماکسلین گلدن بل

– برای پخش فونداسیون قدری، فونداسیون را از میان صورتتان آغاز کنید (پیشانی، بینی، گونه ها و چانه). آنگاه، فونداسیون را به صورت بمالید و از وسط صورت به طرف بیرون بکشید.

– مراقب اختلاف رنگ میان گردن و فک باشید.

لکه ها و قسمت های تیره را بپوشانید

برای آماده سازی صورت برای آرایش برای تولد از کانسیلر همرنگ پوست استفاده کنید؛ چند قطره کانسیلر به نقاط لکه دار بزنید. بعد به آهستگی با انگشت وسطتان بمالید. زمان مالیدن آن، زیاد فشار وارد نکنید که قرمزی به وجود بیاید یا حتی خود کانسیلر نیز پاک شود. به همین علت بهتر است از انگشت وسط استفاده کنید، زیرا با انگشتان دیگر، امکان دارد فشار زیادی به وجود بیاورد.

– همینطور می توانید چشمانتان را با کانسیلر برجسته کنید. کانسیلر را زیر پلک پایینتان بزنید و قدری آن را بمالید. چنانچه این برجستگی طبیعی نشان دهد، تا زمانی که قسمت زیر چشم تان روشن نشده، با انگشتان آن را بمالید.

حال پوستتان آماده است برای آرایش، ادامه آرایشتان را طبیعی و لایت انجام دهید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.