• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

نتایج بنچمارک گوگل پیکسل ۴a در آستانه معرفی آن منتشر شد

  • کد خبر : 16970
  • 31 اردیبهشت 1399 - 8:20
نتایج بنچمارک گوگل پیکسل ۴a در آستانه معرفی آن منتشر شد

گوگل سال گذشته پیکسل ۳a را به عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی کرد که تجربه دوربین عالی را در کنار سخت‌افزارهای تنزل‌یافته ارائه می‌کرد. امسال گوگل می‌خواهد جانشین این گوشی یعنی پیکسل ۴a را معرفی کند و حالا در آستانه معرفی‌ آن، نتایج بنچمارک‌ این هندست با سایر دستگاه‌ها مقایسه شده است. یکی از یوتیوبرهای […]

گوگل سال گذشته پیکسل ۳a را به عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی کرد که تجربه دوربین عالی را در کنار سخت‌افزارهای تنزل‌یافته ارائه می‌کرد. امسال گوگل می‌خواهد جانشین این گوشی یعنی پیکسل ۴a را معرفی کند و حالا در آستانه معرفی‌ آن، نتایج بنچمارک‌ این هندست با سایر دستگاه‌ها مقایسه شده است.

یکی از یوتیوبرهای معروف به نام جولیو لوسون (Julio Lusson) نسخه پیش‌عرضه پیکسل ۴a را با اپلیکیشن‌های بنچمارک مختلف تست کرده و نتایج آن را در وب‌سایت توسعه‌دهندگان XDA منتشر داده است.

در این تست‌ها، پیکسل ۴a با چهار دستگاه مقایسه شده که عبارتند از: یک دستگاه مرجع مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵، پیکسل ۴ که مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است، پیکسل ۳XL با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و پیکسل ۳a XL با پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰.

براساس شایعات، پیکسل ۴a از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ که بالاتر از اسنپدراگون ۶۷۰ است بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ استفاده کند که این پردازنده هم از آدرنو ۶۱۵ که در داخل پیکسل ۳a XL استفاده شده بالاتر است.

نتایج به دست آمده، با آنچه که انتظار می‌رفت همخوانی دارد: هرچند پیکسل ۴a عملکرد بهتری نسبت به پیکسل ۳a XL دارد، اما نتوانسته بهتر از دستگاه‌هایی که مجهز به چیپست‌های اسنپدراگون سری ۸۰۰ بودند بهتر عمل کند.

در بنچمارک آنتوتو که عملکرد پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و حافظه را بررسی می‌کند، اگر از نتایج پردازنده گرافیکی صرفنظر کنیم، پیکسل ۴a عملکردی مشابه پیکسل ۳ XL داشته است. نتایج آن‌ها در بنچمارک PCMark هم شبیه هم است.. بنابراین می‌توانیم بگوییم که  از نظر عملکرد، فاصله زیادی بین پیکسل ۴a و پیکسل ۳ XL وجود ندارد.

مطالب خواندنی:  نسل جدید فناوری بازی‌ ابری در نسخه‌ی آزمایشی کروم ۹۴ تست می‌شود

از آنجاییکه در این تست‌ها از نسخه پیش‌عرضه پیکسل ۴a استفاده شده و گوگل احتمالا نرم‌افزار آن را بهینه‌تر خواهد کرد، این گوشی ممکن است در دنیای واقعی عملکرد سریع‌تری داشته باشد.

در حالیکه پیکسل ۴a مطمئنا از لحاظ عملکرد و گرافیک، بهتر از پیکسل ۳a XL است، به نظر می‌رسد که عملکرد بهتری نیز نسبت به پیکسل ۳a خواهد داشت. بنابراین این گوشی می‌تواند یک گزینه عالی برای علاقمندان پیکسل که قصد ارتقا هندست خود را دارند باشد. در جدول زیر نتایج بنچمارک‌ها را برای هر کدام از دستگاه‌ها مشاهده می‌کنید.

منبع:tech.gamefa.com

بنچمارک ورژن

دستگاه مرجع-

اسنپدراگون ۸۶۵

پیکسل ۴-

اسنپدراگون ۸۵۵

پیکسل ۳ XL-

اسنپدراگون ۸۴۵

پیکسل۴a-

اسنپدراگون ۷۳۰

پیکسل ۳a XL-

اسنپدراگون ۶۷۰

آنتوتو ۸٫۰٫۴ و ۸٫۳٫۲ ۵۶۵۳۸۴ ۳۸۶۴۹۹ ۲۷۸۶۴۷ ۲۶۸۹۷۳ ۱۹۲۷۷۹
گیک‌بنچ، تک هسته‌ای ۵٫۰٫۲ ۹۲۹ ۶۰۰ ۵۲۱ ۵۴۸ ۳۳۸
گیک‌بنچ، چند هسته‌ای ۵٫۰٫۲ ۳۴۵۰ ۲۴۹۹ ۲۱۲۵ ۱۶۲۸ ۱۲۲۶
GFXBench ۵٫۰۰ ۲۰ ۱۶ ۱۴ ۶ ۴٫۵
PCMark ۲٫۰٫۳۷۱۶ ۱۲۶۲۶ ۹۳۱۱ ۸۹۸۸ ۸۶۸۷ ۶۸۸۱
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.