• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

نسخه آینده فتوشاپ برای آیپد فاقد برخی ویژگی‌های حیاتی خواهد بود

  • کد خبر : 12807
  • 27 مهر 1398 - 21:34
نسخه آینده فتوشاپ برای آیپد فاقد برخی ویژگی‌های حیاتی خواهد بود

ادوبی در اوایل امروز تأیید کرد که نسخه فتوشاپ برای آیپد هنوز هم تا پایان سال منتشر می‌شود. به گزارش بلومبرگ، عرضه نسخه آینده این نرم افزار در سال گذشته تأیید شده است اما برای رسیدن به مهلت مقرر‌، ادوبی باید برخی از ویژگی‌های اصلی را در نسخه اولیه رها کند. اگرچه از سال گذشته […]

ادوبی در اوایل امروز تأیید کرد که نسخه فتوشاپ برای آیپد هنوز هم تا پایان سال منتشر می‌شود. به گزارش بلومبرگ، عرضه نسخه آینده این نرم افزار در سال گذشته تأیید شده است اما برای رسیدن به مهلت مقرر‌، ادوبی باید برخی از ویژگی‌های اصلی را در نسخه اولیه رها کند.

اگرچه از سال گذشته هیچ به روزرسانی رسمی‌ در مورد عرضه این نرم افزار ارائه نشده است اما انتظار می‌رود ادوبی جزئیات بیشتری را در ماه آینده در کنفرانس سالانه نرم افزار خلاق ارائه دهد. پس از عرضه نسخه آزمایشی فتوشاپ برای آبپد در یک سال گذشته، برخی از آزمایش کنندگان نسخه بتا به بلومبرگ گفتند که این نسخه  شامل ویژگی‌های کلیدی نیستند که انتظار می‌رود بخشی از نسخه نهایی برنامه باشد.

همچنین در این گزارش ذکر شده است که ویژگی‌های پیشرفته کمتری در برنامه iOS آینده گنجانده خواهد شد در حالی که برخی از ویژگی‌های خوب آن اصلاً قابل دسترسی نیست. مانند فیلترها، ابزار قلم و کتابخانه‌های سفارشی، طراحی بردار، فضاهای رنگی، ویرایش فایل RAW، اشیاء هوشمند، سبک‌های لایه‌ای و همچنین گزینه‌های زیادی برای ایجاد ماسک. یکی از آزمایش‌کنندگان گفت:

از نظر ویژگی، آن را باید مانند یک نسخه مبتنی بر فضای ابری موجود در آیپد با امانات بیشتر دانست و نه فتوشاپ واقعی مانند آنچه که تبلیغات شده است. من می‌دانم که این برنامه مبتنی بر کدهای فتوشاپ دسک تاپ است اما اکنون چنین احساسی را الغا نمی‌کند.

یکی از کارکنان ادوبی گفت که مجموعه ویژگی‌های بتا نشان دهنده امکانات نسخه نهایی نیست زیرا نیاز به همکاری با اپل به معنای این است که برخی از ویژگی‌ها قبل از راه اندازی رونمایی شود. با این حال وی اعتراف کرد که در زمان راه اندازی، فتوشاپ فاقد برخی ویژگی‌های مهم است  و به مرور زمان امکانات جدید به آن افزوده می‌شود.

مطالب خواندنی:  هوندا از جت شخصی هونداجت الیت S رونمایی کرد

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.