• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

نسخه اندرویدی گوگل کروم به‌زودی حالت تاریک را برای وب‌سایت‌ها فعال خواهد داد

  • کد خبر : 15011
  • 22 بهمن 1398 - 16:08
نسخه اندرویدی گوگل کروم به‌زودی حالت تاریک را برای وب‌سایت‌ها فعال خواهد داد

گوگل مدت‌ها برای ارائه حالت تاریک (Dark Mode) برای مرورگر کروم تلاش می‌کرد و سال گذشته توانست آن را برای اندروید و کامپیوترهای شخصی عرضه کرد. حالا این شرکت بر روی قابلیتی برای کروم کار می‌کند که به کاربران اجازه خواهد داد تا حالت تاریک را بر روی وب‌سایت‌ها اعمال کنند. این قابلیت، از تنظیمات […]

گوگل مدت‌ها برای ارائه حالت تاریک (Dark Mode) برای مرورگر کروم تلاش می‌کرد و سال گذشته توانست آن را برای اندروید و کامپیوترهای شخصی عرضه کرد.

حالا این شرکت بر روی قابلیتی برای کروم کار می‌کند که به کاربران اجازه خواهد داد تا حالت تاریک را بر روی وب‌سایت‌ها اعمال کنند. این قابلیت، از تنظیمات سیستمی تبعیت خواهد کرد، بنابراین تنها در صورت فعال‌سازی آن بر روی دستگاه اندرویدی یا کامپیوتر، بر روی وب‌سایت‌ها اعمال خواهد شد. این ویژگی در حال حاضر در نسخه Canary کروم برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترس است. اگر از گوگل کروم Canary استفاده می‌کنید، شما می‌توانید به آدرس chrome://flags رفته و بعد از جستجو، فلگ “Darken websites checkbox in the themes Settings” را فعال کنید. سپس به مسیر Settings > Themes رفته و گزینه “Darken websites” را فعال کنید. این قابلیت هم اکنون بر روی کامپیوترهای شحصی قابل دسترس است و حالا برای اندروید هم عرضه شده است.

قابلیت جدید برای کسانی که مرورگری زیادی بر روی گوشی انجام می‌دهند و نمی‌خواهند چشم‌های‌شان اذیت شود، بسیار مفید است. این ویژگی در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد  و به زودی برای عموم منتشر خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  یاهو به فعالیت خود در کشور چین خاتمه می‌دهد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.