• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

نسخه اندروید مرورگر اج با قابلیت پشتیبانی از Collections به‌روز شد

  • کد خبر : 17420
  • 03 خرداد 1399 - 23:06
نسخه اندروید مرورگر اج با قابلیت پشتیبانی از Collections به‌روز شد

شرکت مایکروسافت ویژگی Edge Collections را برای نسخه اندروید مرورگر اج عرضه کرد. قابلیت Edge Collections به کاربران کمک می‌کند تا گروه‌هایی از محتوا نظیر لینک‌ها، تصاویر، متون، یادداشت‌ها در چند سایت، صفحات وب و نشست‌های مرورگر را سازماندهی و ذخیره سازند. مردم معمولاً از ویژگی Edge Collections برای ذخیره ایده‌های طراحی موردعلاقه خود، دستورالعمل‌ها، […]

شرکت مایکروسافت ویژگی Edge Collections را برای نسخه اندروید مرورگر اج عرضه کرد.

قابلیت Edge Collections به کاربران کمک می‌کند تا گروه‌هایی از محتوا نظیر لینک‌ها، تصاویر، متون، یادداشت‌ها در چند سایت، صفحات وب و نشست‌های مرورگر را سازماندهی و ذخیره سازند. مردم معمولاً از ویژگی Edge Collections برای ذخیره ایده‌های طراحی موردعلاقه خود، دستورالعمل‌ها، لینک‌های بهبود خانه و بررسی خرید بزرگ بعدی خود از چندین سایت استفاده می‌کنند.

در همین راستا، شرکت مایکروسافت نیز ویژگی Edge Collections را برای نسخه اندروید مرورگر خود یعنی مایکروسافت اج در دسترس قرار داده است و اینک می‌توانید از این قابلیت مفید، استفاده کنید.

دکمه بخش Collections در وسط صفحه پاپ-آپ منوی اصلی مرورگر قرار دارد و با کلیک روی آن، نسخه موبایل همین صفحه در نسخه رومیزی مرورگر اج باز می‌شود.

این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتای مرورگر اج برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار دارد و البته، برخی از کاربران معمولی نیز قادر به استفاده از آن هستند. برای دانلود مرورگر اج برای اندروید می‌توانید از این نشانی اقدام کنید.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  حالت جدید تاریکی به نسخه اندروید توییتر اضافه شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.