• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

نسخه جدید پیش‌نمایش لانچر مایکروسافت منتشر شد

  • کد خبر : 19956
  • 29 خرداد 1399 - 19:51
نسخه جدید پیش‌نمایش لانچر مایکروسافت منتشر شد

از اوایل سال میلادی جدید، مایکروسافت مرتب درحال کار روی لانچر اختصاصی خود برای آندروید است. نسخه جدید این لانچر به‌طور اساسی روی کدبیس‌های متفاوتی اجرا می‌شود تا بتواند از ویژگی‌های جدید مانند حالت تاریک، حالت افقی و بهینه‌سازی‌های بیشتر مانند سرعت، لودشدن سریع، مصرف کمتر باتری، انیمیشن‌های روان و … پشتیبانی کند. البته این […]

از اوایل سال میلادی جدید، مایکروسافت مرتب درحال کار روی لانچر اختصاصی خود برای آندروید است. نسخه جدید این لانچر به‌طور اساسی روی کدبیس‌های متفاوتی اجرا می‌شود تا بتواند از ویژگی‌های جدید مانند حالت تاریک، حالت افقی و بهینه‌سازی‌های بیشتر مانند سرعت، لودشدن سریع، مصرف کمتر باتری، انیمیشن‌های روان و … پشتیبانی کند. البته این نسخه جدید فعلا فقط ویژگی‌های نسخه عادی را خواهد داشت.

طی چندماه اخیر، مایکروسافت درحال ارتقای نسخه اصلی مایکروسافت لانچر و اضافه کردن ویژگی‌های نسخه بتا به آن است تا بتواند فاصله بین این دو برنامه را کم کند و حالا با بروزرسانی جدید این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد و به همین دلیل نسخه پیش‌نمایش این لانچر برای کاربران نسخه بتا دردسترس قرار می‌گیرد.

البته نسخه جدید، بعضی از ویژگی‌های نسخه قدیم مانند تارکردن پیش‌زمینه را ندارد ولی در مجموع ویژگی‌های بسیار جدیدی به آن اضافه شده است که از آن‌ها می‌توان به حالت افقی تصویر و پشتیبانی از دو صفحه نمایش به‌صورت همزمان اشاره کرد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  عرضه سری آنر ایکس از مرز ۸۰ میلیون دستگاه گذشت
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.