• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

نمایشگر میت ایکس ۲ هوآوی دچار چین خوردگی نخواهد شد

  • کد خبر : 27780
  • 05 اسفند 1399 - 20:51
نمایشگر میت ایکس ۲ هوآوی دچار چین خوردگی نخواهد شد

هوآوی دیروز میت ایکس ۲ را به صورت رسمی معرفی کرد و اکنون شاعبه‌های بسیاری در این‌باره شکل گرفته است. حساب رسمی هوآوی روی توییتر به تازگی اعلام کرده است که برخلاف شایعات موجود، نمایشگر این دستگاه تاشو دارای چین‌خوردگی نخواهد بود. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،این گمان اولین بار […]

هوآوی دیروز میت ایکس ۲ را به صورت رسمی معرفی کرد و اکنون شاعبه‌های بسیاری در این‌باره شکل گرفته است. حساب رسمی هوآوی روی توییتر به تازگی اعلام کرده است که برخلاف شایعات موجود، نمایشگر این دستگاه تاشو دارای چین‌خوردگی نخواهد بود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،این گمان اولین بار با انتشار تصاویر رسمی در روز معرفی محصول شکل گرفت. اگر قرار بر باور کردن اتفاق رخ داده در تصاویر باشد، این محصول حتی نسبت به نسل اول سامسونگ گلکسی فولد نیز چین و چروک‌های بیشتری دارد.

هوآوی میت ایکس ۲ به یک نمایشگر ۸ اینچی اصلی OLED با رزولوشن ۲۴۸۰ × ۲۲۰۰ پیکسل و یک نمایشگر ثانویه OLED ۲۷۰۰ × ۱۱۶۰ پیکسلی مجهز است که هر دوی آن‌ها از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند. این گوشی هوشمند گران‌قیمت دارای یک پردازنده کایرین ۹۰۰۰ و ۸ گیگابایت رم است که در دو پیکربندی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت. هوآوی در طراحی این محصول از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است که به لطف نرخ شارژ ۵۵ واتی تنها در ۲۰ دقیقه، حدود ۵۰ درصد شارژ خواهد شد.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/02/Huawei-Mate-x2-2-1.jpg

میت ایکس ۲ به یک ماژول دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی RYYB همراه با فناوری OIS مجهز است. لنز بعدی از نوع فوق عریض و دارای ۱۶ مگاپیکسل کیفیت است که در کنار یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فتو با قابلیت بزرگنمایی ۳ به تصویربرداری خواهد پرداخت. در نهایت به لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی می‌رسیم که قادر به بزرگنمایی ۱۰ برابری است و از فناوری OIS نیز بهره می‌برد.

مطالب خواندنی:  حالت پنجم ماده در ایستگاه فضایی بین المللی ایجاد شد

هوآوی برای تصویربرداری سلفی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را هم به صورت روزنه در نمایشگر خارجی دستگاه قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر تشخیص اثر انگشت در لبه کناری دستگاه، بلوتوث ۵.۲، وای فای ۶، NFC، مادون قرمز و درگاه USB-C اشاره کرد. میت ایکس ۲ هوآوی به اجرای رابط کاربری EMUI 11 خواهد پرداخت که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ است.

هوآوی میت ایکس ۲ در تاریخ ۷ اسفندماه سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۱) برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه ۲۵۶ گیگابایت این محصول با قیمت ۱۸۰۰۰ یوآن و نسخه ۵۱۲ گیگابایت آن با قیمت ۱۹۰۰۰ یوآن به فروش می‌رسد. کاربران افزون بر فروشگاه‌های آنلاین،‌ می‌توانند به صورت فیزیکی هم به تهیه آن اقدام کنند اما هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار محصول جدید هوآوی در خارج از چین منتشر نشده است؛ با این وجود می‌توان با تبدیل ارز، قیمت‌های ۲۷۸۰ دلار (۲۳۰۰ یورو) و ۲۹۴۰ دلار (۲۴۲۰ یورو) را در خارج از چین محتمل دانست.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.