• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
6

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

  • کد خبر : 4530
  • 17 آذر 1397 - 22:35
هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل برای اینکه گوگل بتواند در فضای مجازی بر فعالیت های وب سایت ها نظارت کند باید قوانینی را در نظر بگیرید که این قوانین را به عنوان الگوریتم می گوییم. به همین علامت Google Pigeon یک مبحث از باب برند های صاحب‌نام است که سرزمین جد سراسری دارند. بعد […]

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل 1

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

برای اینکه گوگل بتواند در فضای مجازی بر فعالیت های وب سایت ها نظارت کند باید قوانینی را در نظر بگیرید که این قوانین را به عنوان الگوریتم می گوییم. به همین علامت Google Pigeon یک مبحث از باب برند های صاحب‌نام است که سرزمین جد سراسری دارند. بعد از ادا شدن این جواب پاره ای از برند های بزرگ در پیامدها مقید افت محسوسی شدن زیرا برند های صاحب‌نام یک کسب کار ولایتی و غیربومی نمی‌باشند و نباید به آن شدت تحت تأثیر الگوریتم کبوتر جایگیری گیرند. رستورانی که به نمایش سرو غذا می‌پردازد امکان دارد در همه بلدها آژانس و محل کار فیزیکی داشته باشد؛ اما وقتی کاربر جستجو کننده، امید دارد، وب‌سایتی را با آدرس فیزیکی نزدیک خود پدیدار کند، طبیعتا برند های بزرگ، به عقب مطرود می‌شوند و تجارت‌های کوچک محلی که هیچ‌وقت باصره نمی‌شدند، در صدر پیامدها استقرار می‌گیرند و رونق بیشتری می‌گیرند. هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

Google یک تجارت است. درآمدی که ما ایجاد می کنیم از نمودن فناوری سوال به شرکت ها و خرید تبلیغات نمودن داده شده در سایت} مان و از طرف رستاخیز در وب نوشته می شود. صدها شباهنگ و زاغ تبلیغات کننده در سراسر جهان از AdWords حیث پراکندن محصولات خود استعمال می کنند؛ مائه ها زغن روان پرحرف ناشر از نقشه AdWords حیث عرضه تبلیغات مرتبط با محتوای سایت خود کاربرد می کنند. فقره سبب دلگرمی از اینکه در پایان می توانیم به همه کاربران خود فعالیت ها نمودن کنیم (خواه گستردن کننده باشند یا خیر) یک سری علوم شرعی کلیات راجع به حساب پروگرام های تبلیغاتی و اقدامات خود در این زمینه داریم.

مطالب خواندنی:  تعداد کاربران نسخه های مختلف اندروید مشخص شد؛ اندروید ۱۱ همچنان در صدر

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل 1

الگوریتم گوگل پنگوئن

زمانی لینک های اسپمر تمام اینترنت را گرفته بود و جعل در عرض ینک ها کاربران را به شدن آزار میداد الگوریتم پنگوئن مشاهره مودت خویشاوندی لینکهای اسپم و سایت هایی را که برای اثر رنکینگ خود بک‌لینک فروش می‌کنند به عهده دارد.به طوری که کاربران با سرچ کردن به تیررس واقعی خود نمی رسیدند و مثلا با سرچ عنوان وضعیت نظر ملتفت جایی میشدند که به هیچ عنوان ارتباطی نداشت و از هدف دور میشدند. همانطور که می‌دانیم گوگل فقره سبب سایتی که مرتبه لینک حق الورود به آن از سایت‌های دیگر بسیار باشد تمییز بالاتری قائل شده و آن را در رتبه‌های برتر رسیدگی اسکان می‌دهد. این عمل موجب شده تا افرادی سودپرست به بشره فله‌ای اقدام به تثبیت دادن لینک وب‌سایتهای عقبا کرده و بابت آن پول گرفتن کنند.

هدف استفاده از الگوریتم های گوگل

یکی از مهم ترین مرادها ماه عسل گوگل میزان ارتباط بین کلمات سایت شما با متن است بدین واژه و معنا که گوگل می خواهد با این کار فدایی از کلمات شما را در پیامدها نوع پروری از گوگل جای دهد و عمل کاربران علاقه به وب سایت شما را آگاهی کند . کنون شاید آغازین سوالی که پیش بیاید این است پیشنهاد از ” رفتار کاربران پیوند به وب سایت ” چیست ؟ در جواب این استخبار باید گفت که کاربران وقتی وب سایت شما را باز کنند و مدت حین بیشتری را در سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در خاتمه کنند یا به صفحات مختلفی از وب سایت شما رجعت کنند این یک پوئن محکم محسوب می شود تا اینکه کاربران فوراً بعد از داخل کردن به وب سایت شما آن را ببندند .
خب اکنون دقیقا کار ماه عسل گوگل این است که در مدت زمانی کوتاه وب سایت شما را در کلماتی خاص در پیامدها گوگل ارتفاع می آورد تا بازخورد کاربران نسبت به وب سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در شما را تدقیق کند اگر بازخورد بخشش از این مداقه نتیجه معلول شد شما تماشاگر تبعات دهش در رنک وب سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در خود خواهید بود و در غیر این پوست شما را در کاشانه فرعی خود جایگیری می دهد . بعد از سرانجام این کار ممکن است با افت شدیدی در گوگل قبال شوید که مجرد و متاهل موعظه ما این است که مایوس نشوید چون بی همسر این راه حل راجع به حساب مدت زمانی کوتاه است و شما با انجام نکات و امور سئو به طور آباد می توانید به رنک خود برگردید و بیک بالاتر هم بروید.

مطالب خواندنی:  آیا ما برای دنیایی بدون موتور جستجوی گوگل آماده‌ هستیم؟

منبع:opencart-theme.ir

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.