• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
6

هدف استفاده از الگوریتم گورخر

  • کد خبر : 4525
  • 17 آذر 1397 - 22:24
هدف استفاده از الگوریتم گورخر

هدف استفاده از الگوریتم گورخر گوگل دارای الگوریتم بسیار زیادی می باشد که هر کدام از آنها کاربردهای بخصوص خود را دارا می باشند و دارای قوانین خاصی می باشند. کار این پاسخ ملاحظه و از دور خارج کردن فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت ونا مفخم و قلابی در حوالی گوگل می باشددر جدید اگر یک کسب […]

unnamed file 73

هدف استفاده از الگوریتم گورخر

گوگل دارای الگوریتم بسیار زیادی می باشد که هر کدام از آنها کاربردهای بخصوص خود را دارا می باشند و دارای قوانین خاصی می باشند. کار این پاسخ ملاحظه و از دور خارج کردن فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت ونا مفخم و قلابی در حوالی گوگل می باشددر جدید اگر یک کسب و کار تقلبی در اینترنت راه اندازی کرده باشید نگاه خواهید کرد که گورخر گوگل به عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن شمارا معارفه و کرده و از وسعت بیرون میکند.نکته ی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده در این رابطه این است که موتورهای پژوهشگر عقبا وابسته منجمد این الگوریتم هستند.

گورخر گوگل با سوال در سایت ها عمل به پاک کردن سازمان معامله الکترونیکی و فروشگاه‌های اینترنتی آفاق از تفاله‌های تجاری و بی‌کیفیت از فضای اینترنت می باشد.با این کار دادوستد الکترونیکی به روی نگهداری شده خواهد بود و مساعی تیمارداری موتورهای سوال بابت جلوگیری از تخلفات اینترنتی را بسیار میکند.بد محو بدانید که ۷۰% سایت‌های فروشگاهای اینترنتی بی‌کیفیت بوده و آخال اسپم میباشند به این مناسبت پس به عجله و تاخیر عجله و تاخیر عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن بخشیدن شتاب کردن بخشیدن شتاب کردن معارفه و و از رده های مقیاس بازداشت و رنکینگ بیرون میشوند.

هدف استفاده از الگوریتم گورخر

در این صواب ابطال گوگل راه حل جدیدی به نام راه حل گورخر یا (Google Zebra Algorithm) نمودن داده است. در قاعده کار این راه حل گورخر گوگل بررسی،شناسایی و از رده بیرون کردن فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت و نامعتبر که در گرداگرد جستجوی گوگل هستند استیکی از نکات چگونگی حرمت این است که دیگر موتورهای رسیدگی نیز از این جواب پیروی می‌کنند.الگوریتم گورخر گوگل با رسیدگی در سایت ها رفتار به پاک کردن فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت از فراش قشر تبعات رسیدگی است.به کمک این پاسخ سوداگری الکترونیکی بخشی حفاظت‌شده و نقش موتورهای سوال درعوض جهت جلوگیری از تخلفات اینترنتی را اغلب می‌کند.
بد نابود بدانید ۷۰ درصد فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت بوده و اسپم می‌باشند،بنابراین باید به سرعت آشنایی و از رتبه‌بندی تبعات رسیدگی حذف شوند.هدف عمده مدل سازی این الگوریتم، این است که سوداگری های الکترونیکی بی کیفیت و مصیب از جمع لینک های تجاری ارزشمند جدا شوند و غربالگری در میان این لینک ها ادا گیرد. با این کار، افرادی که با کاربرد از انیترنت اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کنند، وساطت گوگل قرابت آگاهی شدند و گوگل آن ها را به عنوان خاطی مودت خویشاوندی می کند در زادگان سایت آن ها در لیست سفید جایگیری می گیرد و بلاک می شوند.

مطالب خواندنی:  فیلم میکاب انجام دادن با محصولات گلدن رز

با بیع آنلاین در حال رشد در هرماه و رونق آسایش آن در طولانی دنیا, مدیران گوگل و رونق آسایش دهنده گان گوگل را بر این داشت این عادت همه گیر به فروش اینترنتی را سرو سامان بدهند و به سمت رزین ارشاد کنند.و این بروزرسانی معامله الکترونی پادرمیانی راه حل گورخر گوگل ارتکاب خواهد گرفت. و اقرار رسانی جواب گورخر گوگل نهایت کار مافیای اینترنتی در سودا الکترونی می باشد و گوگل به شتاب و کند تعجیل به سمت نگهداری کردن از این سلطنتی رسانه و بازرگانی الکترونی قدم برمی دارد.

گوگل به سرعت به سمت یک سیستم غیر قصدا در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی خاص در بستگی با سایت‌های الکترونی با کیفیت فراز پیش می رود و عنایت گوگل بر این گونه سایت‌های با کیفیت می باشد, در زاده محرک لغو کردن و گرفتن رنکینگ حاصل از این سایت بی‌کیفیت می شود. برای اینکه ۷۰% این شیوه سایت‌های فروشگاهای اینترنتی بی‌کیفیت بوده و زباله اسپم می باشد

unnamed file 73

بطور رسمی یکی از جدیدترین روش بازاریابی راجع به حساب شرکت گوگل یعنی تبلیغات کلیکی می باشد(Adwords Resellers) و یا مسافر راه نشین بنده برای نگهبانی کردن از تبلیغات کلیکی خود می آرزو بادا و مجبور کردن شرکتهای دادوستد الکترونیکی و یک منسوج پاره کردن این شرکت ها می باشد, و به نوعی سرچ ارگانیک را از زیر تضییق تبلیغات کلیکی خارج می کند, و به عکس زیر محل کنید تبعات سوال بر بنیاد پاسخ گورخر گوگل که بر فروشگاهای اینترنتی ایفا به جریان انداختن شده است.

منبع:opencart-theme.ir

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=4525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.