• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
5

همکاری شیائومی و سونی با لایت برای توسعه دوربین‌های چندگانه گوشی‌های هوشمند‌ خود

  • کد خبر : 7648
  • 11 اسفند 1397 - 19:08
همکاری شیائومی و سونی با لایت برای توسعه دوربین‌های چندگانه گوشی‌های هوشمند‌ خود

شاید تا چند سال پیش کمتر کسی فکرش را می‌کرد که درگوشی‌های هوشمند از دوربین‌های چندگانه استفاده شود ولی اکنون این امری مرسوم شده است. شرکت لایت از پیشگامان استفاده از این فناوری بوده و اکنون شرکت‌های بزرگ سعی دارند با همکاری با آن دستگاه‌های خود را توسعه دهند. ..

d987d985daa9d8a7d8b1db8c d8b4db8cd8a7d8a6d988d985db8c d988 d8b3d988d986db8c d8a8d8a7 d984d8a7db8cd8aa d8a8d8b1d8a7db8c d8aad988d8b3d8b9 5c7995ab65835

شاید تا چند سال پیش کمتر کسی فکرش را می‌کرد که درگوشی‌های هوشمند از دوربین‌های چندگانه استفاده شود ولی اکنون این امری مرسوم شده است. شرکت لایت از پیشگامان استفاده از این فناوری بوده و اکنون شرکت‌های بزرگ سعی دارند با همکاری با آن دستگاه‌های خود را توسعه دهند.

زمانی که شرکت لایت برای اولین بار دوربین‌های زیادی را پشت‌گوشی‌ خود تعبیه کرد، استفاده از چندین دوربین در تنها یک دستگاه مضحک به نظر می‌آمد. اما اکنون با شایع شدن استفاده از دوربین‌های چندگانه به‌خصوص درگوشی‌های پرچم‌داری چون گلکسی اس‌۱۰، این موضوع دارد عادی می‌شود.

ازآنجاکه لایت اعلام کرده در حال همکاری با سونی و شیائومی برای توسعه دستگاه چند لنزی است باید منتظر دیدن بیشتر این گوشی‌ها در آینده باشیم. به‌ویژه در همکاری با سونی، لایت قصد دارد که با ترکیب فناوری دوربین‌های چندگانه و سیستم پردازنده تصویر سونی اپلیکیشن‌های کاربری نوینی ایجاد کند. لایت همچنین قصد دارد به سونی کمک کند که دوربین‌های چهارگانه و یا حتی بیشتر در دستگاه آتی این شرکت تعبیه کند. اما در خصوص همکاری لایت و شیائومی در گزارش‌های به دست آمده به جزئیات اشاره‌ای نشده است و تنها ذکر شده که کیفیت تصویر DSLR برای گوشی‌های شیائومی فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت لایت در مصاحبه‌های خبری جداگانه به تمجید از دو شرکت مذکور پرداخت و اذعان کرد که سونی از رهبران سهام در بازار است و شیائومی نیز یکی از نوآورترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است. با در نظر گرفتن این‌که شرکت لایت با HMD Globe نیز برای توسعه نوکیا ۹ و دوربین پنج‌گانه تعبیه‌شده در آن همکاری کرده بود، باید لایت را به‌عنوان یکی از شرکای اولیه شرکت‌های مختلف سازنده گوشی‌های هوشمند در سال‌های آتی بدانیم. البته نرم‌افزارهایی که شرکت‌های مختلف توسعه می‌دهند مشخص می‌کند که کدام شرکت بیش‌ترین بهره را از این فناوری خواهد برد.

مطالب خواندنی:  گوشی موتو G9 پلاس تائیدیه FCC را دریافت کرد
منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=7648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.