• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

هنوز مشکل منوی استارت در بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ برطرف نشده است

  • کد خبر : 11564
  • 14 مهر 1398 - 22:35
هنوز مشکل منوی استارت در بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ برطرف نشده است

روز گذشته کمپانی مایکروسافت یک بروزرسانی تجمعی برای تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۰ از جمله نسخه‌ی ۱۹۰۳ (بروزرسانی ماه می ۲۰۱۹) منتشر کرد. این کمپانی بروزرسانی انتشار یافته را به عنوان یک بروزرسانی امنیتی برچسب گذاری کرده است. اکنون پس از انتشار این بروزرسانی، با اینکه برخی از مشکلات ویندوز را برطرف کرده است ولی گویا […]

روز گذشته کمپانی مایکروسافت یک بروزرسانی تجمعی برای تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۰ از جمله نسخه‌ی ۱۹۰۳ (بروزرسانی ماه می ۲۰۱۹) منتشر کرد. این کمپانی بروزرسانی انتشار یافته را به عنوان یک بروزرسانی امنیتی برچسب گذاری کرده است. اکنون پس از انتشار این بروزرسانی، با اینکه برخی از مشکلات ویندوز را برطرف کرده است ولی گویا یک سری مشکلات جدید برای منوی استارت ایجاد کرده است. جهت یادآوری باید بگوییم که این مورد نخستین باری نیست که منوی استارت پس از بروزرسانی با مشکل روبرو شده است.

در اوایل ماه جاری میلادی، مایکروسافت و با انتشار یک بروزرسانی با عنوان Patch Tuesday یک سری مشکلات برای برخی از کاربران بوجود آورد اما با گذشت زمان، اعلام کرد که این مسئله اکنون برطرف شده است ولی گویا هنوز هم به قورت خود باقیست، زیرا نتوانسته است مشکل اصلی را پیدا کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انجمن‌های Reddit و Microsoft Answers، گویا در هنگام کلیک بر روی منوی استارت، هیچ صفحه‌ای باز نشده و یک پیغام به مضمون “Critical Error: Start Menu not working” به کاربر نمایش داده می‌شود.

بر اساس گفته‌ی کاربرانی که با این مسئله روبرو هستند، تنها راه حل مشکل این است که به نسخه‌ی قبلی بروزرسانی (KB4524147 – build 18362.388) بازگردید. بر اساس یادداشت‌های منتشر شده برای این نسخه‌ از بروزرسانی، گویا هیچ مسئله‌ی شناخته شده‌ای وجود ندارد و تنها برای تعدادی از افراد این مسئله ایجاد شده است و آنقدرها گسترده نمی‌باشد. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل پیش از انتشار بروزرسانی Patch Tuesday بوجود آمده است یا اینکه تمامی این مشکلات مربوط به آخرین بروزرسانی منتشر شده می‌باشد.

مطالب خواندنی:  iQOOC پوستر تبلیغاتی گوشی جدید خود را منتشر کرد

در صورتی که شما نیز از جمله معدود کاربرانی هستید که با این مشکل برخورد کرده‌اند، تنها راه حل شما این است که مسیر Windows > Update & Security > Windows Update > Update History را دنبال کنید و با کلیک بر روی گزینه‌ی ‘Uninstall Updates’ف بروزرسانی KB4524147 را حذف نمایید. یکی دیگر از پیشنهادهایی که در انجمن مایکروسافت مطرح شده این است که یک منوی استارت جدید را از طریق دستور PowerShell نصب نمایید ولی اکیدا توصیه می‌کنیم که تمامی این مراحل را تنها در صورتی اجرا کنید که به خوبی به دستورهای DOS آشنایی داشته باشید، در غیر این صورت بهتر است تا آخرین بروزرسانی را حذف نمایید.

در بروزرسانی نسخه‌ی ۱۹۰۳ چندین مشکل جدید نیز مشاهده شده است، از جمله این مشکلات می‌توان به مسئله‌ی میزان مصرف بالای سی‌پی‌یو و یا از کار افتادن کارت شبکه اشاره کرد. لازم به ذکر است که برخی از مسائل احتمال دارد بسیار گسترده گزارش شوند اما تنها بر روی بخشی از کاربران تاثیر گذاشته باشند. در صورتی که برای شما نیز چنین مسئله‌ای پیش آمده، بهتر است که در فروم این کمپانی مسئله‌ی خود را مطرح کنید تا بازخوردهای لازم را دریافت نمایید. شاید مایکروسافت سریع‌تر به حل این مشکل اقدام کرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.