• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

هواوی از سرویس‌های جدید وب خود پرده برداشت

  • کد خبر : 26377
  • 04 آبان 1399 - 11:12
هواوی از سرویس‌های جدید وب خود پرده برداشت

مجله زیبایی سبز:هواوی برای رقابت با گوگل و مایکروسافت از سرویس‌های جدید وب خود رونمایی کرد. در جریان رویداد معرفی میت ۴۰، هوای از سرویس‌های پتال سرچ (Petal Search)، پتال مپس (Petal Maps) و هواوی داکس (HUAWEI Docs) پرده برداشت. پتال سرچ با مرورگرهای گوگل و بینگ رقابت خواهد کرد، پتال مپس با گوگل مپس […]

مجله زیبایی سبز:هواوی برای رقابت با گوگل و مایکروسافت از سرویس‌های جدید وب خود رونمایی کرد. در جریان رویداد معرفی میت ۴۰، هوای از سرویس‌های پتال سرچ (Petal Search)، پتال مپس (Petal Maps) و هواوی داکس (HUAWEI Docs) پرده برداشت. پتال سرچ با مرورگرهای گوگل و بینگ رقابت خواهد کرد، پتال مپس با گوگل مپس و بینگ مپس روبه‌رو می‌شود و هواوی داکس نیز مایکروسافت آفیس و گوگل ورک‌اسپیس را به چالش خواهد کشید.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پتال سرچ در حال حاضر در ۱۷۰ کشور و منطقه در دسترس است و بیش از ۵۰ زبان را پشتیبانی می‌کند. این سرویس می‌تواند در بیست دسته شامل اپلیکیشن، اخبار، ویدئو، خرید، تصاویر و … جستجو انجام دهد. نتایج این جستجوها بر خلاف لینک‌های ساده وب در کارت‌هایی حاوی اطلاعات نمایش داده می‌شوند تا به کاربر کمک کنند با چند کلیک به مقدار مناسبی از اطلاعات مفید دست یابد. این سرویس از جستجوی دیداری و صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

پتال مپس سرویس‌های مکان‌یابی، نمایش‌های نقشه‌ای، جستجوی محل‌ها، مسیریابی رانندگی و فهرست مکان‌های موردعلاقه را در ۱۴۰ کشور و منطقه برای کاربران فراهم می‌کند. افزون بر این، پشتیبانی از اطلاعات لحظه‌ای رفت‌وآمد در بعضی شهرهای بزرگ امکان‌پذیر است. پتال مپس برای دقت بیشتر از فناوری‌هایی مانند سوپر GNSS و الگوریتم تشخیص تصویر بهره می‌برد.

هواوی داکس نیز در بیش از ۱۰۰ کشور قابل‌استفاده است و می‌توان با آن اسناد را با بیش از ۵۰ فرمت شامل PDF، PPT و DOC ویرایش کرد و یا مورد بازدید قرار داد. مانند مایکروسافت آفیس سوئیت، این سرویس نیز با استفاده از همگام‌سازی لحظه‌ای، امکان همکاری همزمان را فراهم می‌کند.

مطالب خواندنی:  ویژگی‌های احتمالی ایرپاد ۲۰۱۹ و تاریخ عرضه آن
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.