• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

هواوی در صدد حذف شارژر از جعبه محصولات خود است

  • کد خبر : 26790
  • 26 آذر 1399 - 9:43
هواوی در صدد حذف شارژر از جعبه محصولات خود است

به‌نظر می‌رسد اپل روند جدیدی را در صنعت تکنولوژی آغاز کرده است. گزارش جدید حاکی از آن است که محصولات آینده هواوی بدون شارژر عرضه می‌شوند و سامسونگ نیز در نظر دارد تا همین کار را با سری گلکسی S21 انجام دهد. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،هواوی در یک نظرسنجی […]

به‌نظر می‌رسد اپل روند جدیدی را در صنعت تکنولوژی آغاز کرده است. گزارش جدید حاکی از آن است که محصولات آینده هواوی بدون شارژر عرضه می‌شوند و سامسونگ نیز در نظر دارد تا همین کار را با سری گلکسی S21 انجام دهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،هواوی در یک نظرسنجی جدید از کاربران پرسیده است که جعبه هدست بی‌سیم شامل کابل شارژر باشد یا خیر. همچنین یکی دیگر از سوالات مربوط به محدوده قیمتی است که هدست‌های بدون شارژر آن قرار است عرضه شوند. این شرکت همچنین سوال کرده است که آیا حذف شارژر سیمی می‌تواند تصمیمات آن‌ها را برای خرید تحت تأثیر قرار دهد. این شرکت در نظرسنجی خود از گوشی‌های هوشمند نام نبرده است، اما به‌نظر می‌رسد همان مسیر اپل را طی می‌کند تا کاربران خود را برای تغییرات آینده آماده کند. اپل در ابتدا نظرسنجی‌هایی را برای فهمیدن اینکه کاربران با شارژرهای قدیمی خود چه کاری انجام می‌دهند ارسال کرد و سپس قبل از این که شارژرهای سیمی را از جعبه آیفون حذف کند، آداپتورهای برق را از اپل واچ سری ۶ و SE حذف کرد.

اپل ادعا می‌کند که این گام برای حفاظت از محیط زیست برداشته شده است، اما نمی‌توان انکار کرد که این کار به کاهش هزینه‌ها و درآمدزایی بیشتر شرکت نیز کمک خواهد کرد. اخیراً گزارشی منتشر شده است که این تصمیم، فروش هدست‌های بی‌سیم این شرکت را افزایش داده است. اگر هواوی و سامسونگ نیز این تصمیم را برای محصولات آینده خود اتخاذ کنند، بدون شک این حرکت تبدیل به یک روند تازه در این صنعت خواهد شد.

مطالب خواندنی:  اپل ارزش سهام شرکت خود را اعلام کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.