• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

هواوی میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس در TENAA مشاهده شدند

  • کد خبر : 25250
  • 01 شهریور 1399 - 23:26
هواوی میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس در TENAA مشاهده شدند

آقای یو چنگ‌دون در همایش سالانه فناوری اطلاعات ۲۰۲۰ چین اعلام‌کرد که شرکت هواوی از نسل بعدی خانواده میت یعنی میت ۴۰ در ماه سپتامبر رونمایی خواهدکرد. علاوه‌بر آن، او تاییده کرد که پرچمدار میت از پردازنده‌های پرچمدار سری کایرین ۹۰۰۰ بهره‌ خواهندبرد. براساس اخباری که اخیرا منتشر شده‌است این آخرین گوشی هواوی خواهدبود که […]

آقای یو چنگ‌دون در همایش سالانه فناوری اطلاعات ۲۰۲۰ چین اعلام‌کرد که شرکت هواوی از نسل بعدی خانواده میت یعنی میت ۴۰ در ماه سپتامبر رونمایی خواهدکرد. علاوه‌بر آن، او تاییده کرد که پرچمدار میت از پردازنده‌های پرچمدار سری کایرین ۹۰۰۰ بهره‌ خواهندبرد. براساس اخباری که اخیرا منتشر شده‌است این آخرین گوشی هواوی خواهدبود که به تراشه‌های کایرین مجهز می‌شود و این امر به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه شرکت هواوی به‌وجود آمده‌ است؛ بنابراین این محدودیت‌ها، هواوی نمی‌تواند از هیچ کالای آمریکایی در محصولات خود بهره‌گیرد و این مورد شامل تهیه قطعات از TSMC نیز می‌شود.

به‌ هرحال تاکنون قرار شده است که سه دستگاه هواوی میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس توانسته‌اند تا تاییدیه وزارت‌صنعت آمریکا را دریافت کرده و به پردازنده‌های کایرین ۹۰۰۰ مجهز شوند؛ این به‌معنای آماده‌بودن این پرچمداران برای ورود به بازار در سریع‌ترین زمان ممکن است.

شماره کد هواوی میت ۴۰ استاندارد که با نام تولیدی Ocean شناخته می‌شود OCE-AN00 می‌باشد. میت ۴۰ پرو (Noah) نیز با شماره کد NOH-AN00 و میت ۴۰ پرو پلاس با شماره کد NOP-AN00 شناخته می‌شوند. تاکنون بهره‌مندی این سه دستگاه از فناوری ارتباطی ۵G برای هر دو سیم‌کارت و استفاده آنها از سیستم‌عامل اندروید تاییده شده‌است.

ویژگی‌های کلیدی خانواده میت ۴۰

تاکنون اطلاعات بسیاری درباره این سری از گوشی‌های میت هواوی منتشر شده‌است تاحدی که می‌توان ادعاکرد تمام مشخصات نسل بعدی هواوی میت هم‌اکنون فاش شده‌است. هواوی میت ۴۰ استاندارد از یک نمایشگر منحنی ۶٫۶۷ اینچی ساخت LGD با نرخ تازه‌سازی سود می‌برد. دوربین اصلی آن هم (که در پشت دستگاه قرار دارد) به حسگری ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهدبود و توسط دو دوربین با کیفیت‌های ۲۰ مگاپیکسل اولتراواید و ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو پشتیبانی خواهدشد.

مطالب خواندنی:  کاهش قیمت Realme 2 Pro در هند

هواوی میت ۴۰ پرو نیز از یک نمایشگر واترفال ساخت LGD با نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰Hz سود خواهدبرد. طراحی این دستگاه نیز همراه با یک سوراخ دوربین در جلو با پشتیبانی از Face ID سه‌بعدی خواهدبود. دوربین اصلی پشتی این دستگاه نیز یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهدبود که توسط یک لنز اولترا واید یاکیفیت ۸ مگاپیکسل، یک لنز پریسکوپی و یک لنز ToF پشتیبانی می‌شود.

تاکنون اما هیچ اطلاعاتی درباره نسخه پرو پلاس منتشر نشده است اما همانطور که از نامش پیداست، حتما از مشخصات بهتری نسبت به دو عضو دیگر این خانواده بهره‌مند خواهدبود.

تصاویر و رندهای هواوی میت ۴۰ پرو نخست در ماه آگوست افشا شدند. این دستگاه از یک نمایشگر بزرگ منحنی بهره‌ می‌برد و دو سوراخ دوربین برروی نمایشگر آن وجود دارد. دوربین‌های پشتی آن نیز درون یک بخش دایره‌ای شکل سیاه‌رنگ قرار گرفته‌اند. علاوه‌بر آن، کلیدهای فیزیکی صدا به این دستگاه برگشته‌اند ولی میت ۴۰ پرو همچنان از کلید دیجیتالی صدا هم سود خواهد جست.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.