• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

هواوی میت ۴۰ احتمالا دارای کنترل‌های لمسی دوربین خواهد بود

  • کد خبر : 19918
  • 29 خرداد 1399 - 19:02
هواوی میت ۴۰ احتمالا دارای کنترل‌های لمسی دوربین خواهد بود

براساس شایعات، سری هواوی میت ۴۰ در ماه اکتبر امسال معرفی خواهد شد. تاکنون جزئیات زیادی درباره این سری به بیرون درز پیدا کرده و مینگ‌چی کو از تحلیلگران معروف، دوربین عالی و چیپست سریعی را برای آن پیش‌بینی کرده است. حالا یک پتنت جدید هواوی توسط وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده که اطلاعات بیشتری را […]

براساس شایعات، سری هواوی میت ۴۰ در ماه اکتبر امسال معرفی خواهد شد. تاکنون جزئیات زیادی درباره این سری به بیرون درز پیدا کرده و مینگ‌چی کو از تحلیلگران معروف، دوربین عالی و چیپست سریعی را برای آن پیش‌بینی کرده است.

حالا یک پتنت جدید هواوی توسط وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده که اطلاعات بیشتری را درباره میت ۴۰ در اختیار ما قرار می‌دهد. ما در ماه‌های اخیر شاهد پتنت‌هایی از هواوی بوده‌ایم که هندست‌هایی بدون دکمه‌های فیزیکی را نشان می‌دادند که به جای آن‌ها از ژست‌ها و کنترل‌های لمسی استفاده کرده‌اند. پتنت جدید نیز از این امر مستثنی نیست. این پتنت با عنوان “اینترفیس دوربین لمسی کناری” نشان می‌دهد که هواوی چگونه می‌خواهد نمایشگر انحنادار را روی میت ۴۰ استفاده کند؛ با اضافه کردن کنترل‌های دوربین روی لبه بالایی گوشی، هنگام استفاده کردن از اپلیکیشن دوربین در حالت افقی.

The huawei mate 40 feature intuitive camera side touch controls 3 768x533 1
کنترل‌های لمسی کناری برای اپلیکیشن دوربین، شامل گزینه‌هایی مانند زوم، فلش، روشن/خاموش کردن HDR، فیلترهای عکس و البته شاتر می‌شوند. این کار باعث می‌شود تا جلوی نمایشگر برای نشان دادن آنچه که قرار است ثبت شود، کاملا خالی گردد. انتظار می‌رود که میت ۴۰ حداقل دارای چهار دوربین در پشت خود باشد.

The huawei mate 40 feature intuitive camera side touch controls 2 768x507 1

نکته جالب این پتنت آن است که به نظر می‌رسد هیچ دوربینی در پشت دستگاه وجود ندارد. البته می‌توان فرض کرد که این پتنت صرفا برای اینترفیس لمسی کناری ارائه شده و هواوی خواسته که دوربین‌های پشت دیده نشوند.

درهرحال، هواوی مطمئنا می‌داند که چگونه گوشی‌های جذابی بسازد و سری میت ۴۰ هم احتمالا فروش خوبی خواهد داشت. متاسفانه این شرکت برای یک سال دیگر از فروش هندست‌هایش در آمریکا منع شده است.

مطالب خواندنی:  ردمی K70E در بازارهای جهانی با نام پوکو X6 پرو عرضه می شود

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.