• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

هواوی نوا ۷ احتمالا نمایشگر خمیده و هول پانچ دوگانه خواهد داشت

  • کد خبر : 15439
  • 07 اردیبهشت 1399 - 13:51
هواوی نوا ۷ احتمالا نمایشگر خمیده و هول پانچ دوگانه خواهد داشت

گوشی‌های سری هواوی نوا ۷ ظاهرا در تاریخ ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) رونمایی خواهند شد و حالا یک پوستر تبلیغاتی برای آن‌ها لو رفته که طراحی‌ دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. جکسون یی (Jackson Yee)، ستاره تبلیغات چینی که سال گذشته در لیست ۱۰۰ سلبریتی برتر مجله فوربس قرار داشت، در این پوستر دیده می‌شود. براساس […]

گوشی‌های سری هواوی نوا ۷ ظاهرا در تاریخ ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) رونمایی خواهند شد و حالا یک پوستر تبلیغاتی برای آن‌ها لو رفته که طراحی‌ دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. جکسون یی (Jackson Yee)، ستاره تبلیغات چینی که سال گذشته در لیست ۱۰۰ سلبریتی برتر مجله فوربس قرار داشت، در این پوستر دیده می‌شود.

براساس این پوستر به نظر می‌رسد نوا ۷ بسیار شبیه به هواوی P40 پرو خواهد بود. این را می‌توان از نمایشگر خمیده و هول پانچ دوگانه موجود در گوشه بالا سمت چپ گوشی حدس زد.

در پشت هندست یک ماژول دوربین مستطیلی وجود دارد، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره سنسورهای داخل آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/Leaked-ad-shows-Huawei-nova-7-phones-will-have-curved-screens-with-dual-punch-holes.jpg

براساس شایعات قبلی، سری هواوی نوا ۷ شامل سه مدل خواهد بود: نوا ۷ SE، نوا ۷ و نوا ۷ پرو که به ترتیب از چیپست‌های کایرین ۸۲۰، ۹۸۵ و ۹۹۰ ۵G استفاده خواهند کرد

این مدل‌ها بسیار شبیه به مدل‌های آنر ۳۰ که فردا معرفی خواهند شد به نظر می‌رسند. سه مدل آنر ۳۰ هم از این سه تراشه ۵G هواوی استفاده خواهند کرد. گوشی‌های آنر همچنین دوربین‌های فوق‌العاده‌ای خواهند داشت، ولی نمی‌دانیم سری جدید نوا هم چنین قابلیتی خواهد داشت یا نه.

مدل نوا ۷ SE قبلا در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و چیپست کایرین ۸۲۰ برای آن تائید شده است. انتظار می‌رود که این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +۱۰۸۰p، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت و شارژ سریع سیمی ۲۲.۵ وات باشد. درباره دو مدل دیگر نوا ۷ اطلاعات اندکی وجود دارد.

مطالب خواندنی:  ناسا: پرتاب دقیق تلکسوپ جیمز وب عمر مفید آن بیش از ۱۰ سال خواهد کرد

انتظار می‌رود قیمت گوشی نوا ۷ که ارزان‌ترین مدل این سری است بین ۲۸۵ الی ۴۲۵ دلار باشد و مدل SE و پرو هم به ترتیب قیمتی برابر ۴۹۵ دلار و ۵۶۵ دلار داشته باشد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.