• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

هولو سرانجام قابلیت بارگیری محتوای خود را ارائه داد

  • کد خبر : 11826
  • 19 مهر 1398 - 10:29
هولو سرانجام قابلیت بارگیری محتوای خود را ارائه داد

دانلودهای آفلاین هولو (Hulu) اکنون در دسترس هستند. این ویژگی به مشترکین اجازه می‌دهد تا زمانی که از یک اتصال وای‌فای دور هستند، محتویات موردنظر را ذخیره کنند. این ویژگی جدید بدین‌معنا است که هولو نیز در نهایت یک ویژگی راحتی‌محور را به پلتفرم خود اضافه کرده است؛ قابلیتی که هر دو سرویس نت‌فلیکس و […]

دانلودهای آفلاین هولو (Hulu) اکنون در دسترس هستند. این ویژگی به مشترکین اجازه می‌دهد تا زمانی که از یک اتصال وای‌فای دور هستند، محتویات موردنظر را ذخیره کنند. این ویژگی جدید بدین‌معنا است که هولو نیز در نهایت یک ویژگی راحتی‌محور را به پلتفرم خود اضافه کرده است؛ قابلیتی که هر دو سرویس نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video) مدت‌ها است که ارائه داده‌اند. این دانلودها اکنون در حال راه‌اندازی در پلتفرم‌های iOS و iPadOS هستند. نسخه اندرویدی این قابلیت نیز به‌زودی عرضه خواهد شد، اما هشدارهایی در این رابطه وجود دارند.

مهم‌ترین این هشدارها در حال حاضر این است که دانلودهای آفلاین، منحصراً برای مشترکین سرویس بدون تبلیغات در دسترس قرار دارند. این طرح هزینه‌ای ۱۱/۹۹ دلاری در مقایسه با خدمات پایه‌ای ۵/۹۹ دلاری به ازای هر ماه دارد، بنابراین بسیاری از مشترکین هولو به این ویژگی دسترسی ندارند. این کار برای مدل کسب‌وکار هولو منطقی است و اگر حذف آگهی‌ها برای مشتریان، کافی نبوده، این اقدام انگیزه بیشتری را برای انتخاب سرویس‌های گران‌تر ایجاد می‌کند. دوم اینکه، محدودیت‌های نسبتا شدیدی در رابطه با چارچوب زمانی مشاهده محتوای دانلود شده وجود دارد.

بینندگان می‌توانند ۲۵ عنوان را در ۵ دستگاه مختلف دانلود کرده و تا ۳۰ روز نیز وقت دارند تا به تماشای محتوای بارگیری شده بپردازند. در رابطه با محتوای مشاهده شده، فایل دانلود شده پس از گذشت دو روز از پخش آن،  منقضی می‌شود. پس از منقضی شدن محتویات فایل دانلود شده، اگر آن محتوا هنوز بر روی هولو در دسترس باشد، کاربران می‌توانند دوباره آن را دانلود نمایند.

مطالب خواندنی:  کاراگاهی که حتی در صورت پیروزی هم فراموش می‌شود! | نقد و بررسی بازی The Walking Evil

این مورد خیلی آزاردهنده نیست، اما قطعا باید مراقب آن دوره دو روزه بعد از پخش محتوای دانلود شده باشید. شاید بهتر باشد مطمئن شوید که قبل از انقضای محتوای دانلودی، تمام نمایش یا فیلم موردنظر را مشاهده خواهید کرد.

هولو می‌گوید که هزاران عنوان (بین نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها) وجود دارند که واجد شرایط بارگیری هستند، اما قطعا نمی‌توانید هر چیزی را که در این سرویس ارائه می‌شود، دانلود نمایید. برای یافتن محتوایی که قابلیت دانلود دارند، می‌توانید از آیکون new downloads در اپلیکیشن هولو استفاده کرده و سپس گزینه see what’s downloadable را انتخاب نمایید. همچنین در نتایج جستجو برای نمایش و فیلم‌ها، آن‌هایی که قابلیت دانلود دارند، آیکون بارگیری را در کنار خود نمایش می‌دهند. محتوای اختصاصی هولو مانند The Handmaid’s Tale، قابل بارگیری است.

قابلیت دانلود در پلتفرم هولو به مدت طولانی در دست ساخت بوده است، و همچنین معاملات متعدد با شبکه‌ها و صاحبان محتوا نیز بدون شک این فرآیند را کمی پیچیده‌تر کرده‌ است. هولو اکنون مشغول مذاکره با Disney+ جهت ارائه محتوای آن‌ شرکت در قالب این ویژگی جدید، طی ماه آینده است.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.