• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا تصاویرشان را با «بهترین کیفیت ممکن» ارسال کنند

  • کد خبر : 29193
  • 18 تیر 1400 - 20:32
واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا تصاویرشان را با «بهترین کیفیت ممکن» ارسال کنند
سه گزینه‌ی فشرده‌سازی «خودکار» (Auto)، فشرده‌سازی با «بهترین کیفیت» (Best quality) و فشرده‌سازی ضمن «صرفه جویی در داده» (Data saver) در اختیار کاربران واتساپ قرار می‌گیرد و آن‌ها، طبق تمایلاتشان می‌توانند هر یک از آن‌ها را برای ارسال فایل‌هایشان انتخاب کنند.

نسخه‌ی پیش روی برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب واتساپ، کنترل بیشتری در اختیار کاربران برای تنظیم میزان فشرده‌سازی اعمال‌شده بر تصاویر و فیلم‌های ارسال‌شده قرار خواهد داد. به گزارش رسانه‌ی «واتساپ بتا اینفو» (WABetaInfo)، این دو ویژگی در حال حاضر برای نسخه‌ی اندرویدی این برنامه در دست توسعه است و هنگام ارسال تصاویر و فیلم برای آن‌‌ها نمایش داده خواهد شد. سه گزینه‌ی فشرده‌سازی «خودکار» (Auto)، فشرده‌سازی با «بهترین کیفیت» (Best quality) و فشرده‌سازی ضمن «صرفه جویی در داده» (Data saver) در اختیار کاربران واتساپ قرار می‌گیرد و آن‌ها، طبق تمایلاتشان می‌توانند هر یک از آن‌ها را برای ارسال فایل‌هایشان انتخاب کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس، این ویژگی جدید می‌تواند تمام نگرانی‌های کاربران را در خصوص حجم مصرفی بالای اینترنت حین استفاده از برنامه‌ی واتساپ و یا محدودیت در سرعت اینترنت‌شان را با فشرده‌سازی کمتر یا بیشتر فایل‌های رسانه‌ای (تصویری یا ویدئویی) برطرف کند. در حال حاضر، عدم فشرده‌سازی فایل‌ها در نسخه‌ی اندرویدی واتساپ، منجر به تغییر پسوند پرونده برای ارسال آن به عنوان یک سند (Document) به‌جای یک تصویر یا فیلم می‌شود.

WA VIDEO QUALITY ANDROID 1

در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد زمان انتشار رسمی این ویژگی از سوی واتساپ صورت نگرفته و گزارش رسانه‌ی WABetaInfo، به طور خاص مربوط به نسخه‌ی بتای اندرویدی این برنامه‌است و نه سیستم‌عامل آی‌اواس. اما با توجه به برابری توزیع ویژگی‌های این برنامه (و سایر برنامه‌های محبوب روی گوشی‌های هوشمند) انتظار می‌رود در صورت معرفی رسمی این ویژگی برای گوشی‌های اندرویدی، شاهد پیداشدن سر و کله‌اش در گوشی‌های آیفون و سایر دستگاه‌های شرکت اپل نیز باشیم.

مطالب خواندنی:  کنترل دیابت با کمک یک الگوریتم هوش مصنوعی

قابلیت «فشرده‌سازی و تنظیم کیفیت تصویر و فیلم» جدیدترین ویژگی در فهرست قابلیت‌های در حال توسعه‌ی برنامه‌ی واتساپ می‌باشد که توسط WABetaInfo فاش شده است. می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی‌ای که در این لیست قرار دارد و کاربران مشتاقانه منتظر معرفی رسمی‌اش هستند،

سال گذشته یکی از محققین این برنامه گزارش داد که این قابلیت در حال بررسی و توسعه است و اخیرا، مارک زاکربرگ (مدیرعامل فیسبوک) تایید کرد که این ویژگی به‌زودی برای کاربران واتساپ موجود خواهد شد.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.