• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

وان پلاس ممکن است در کنار سری وان پلاس ۸ محصولات دیگری را هم معرفی کند

  • کد خبر : 15001
  • 16 اردیبهشت 1399 - 18:34
وان پلاس ممکن است در کنار سری وان پلاس ۸ محصولات دیگری را هم معرفی کند

شایع شده است که وان پلاس تاریخ معرفی سری وان پلاس ۸ را جلوتر انداخته است و احتمالا آن را در اواخر ماه مارس یا در اوایل ماه آوریل رونمایی خواهد کرد. اما صرفنظر از دلایل این تصمیم، رویداد معرفی این دستگاه بسیار جالب‌توجه خواهد بود، برای اینکه وان پلاس ظاهرا می‌خواهد که محصولات دیگری […]

شایع شده است که وان پلاس تاریخ معرفی سری وان پلاس ۸ را جلوتر انداخته است و احتمالا آن را در اواخر ماه مارس یا در اوایل ماه آوریل رونمایی خواهد کرد. اما صرفنظر از دلایل این تصمیم، رویداد معرفی این دستگاه بسیار جالب‌توجه خواهد بود، برای اینکه وان پلاس ظاهرا می‌خواهد که محصولات دیگری را هم معرفی کند.

وان پلاس ممکن است علاوه بر وان پلاس ۸، از اولین پاور بانک شارژ سریع خود رونمایی کند. کارل پی (Carl Pei) رئیس وان پلاس در حساب توییتری خود به این موضوع اشاره کرده است. هرچند که کارل جزئیات بیشتری را درباره مشخصات و تاریخ عرضه این پاور بانک نگفته، ولی معرفی آن در کنار وان پلاس ۸ کاملا معنی‌دار است.

وان پلاس ظاهرا چیز دیگری را هم در این مراسم معرفی خواهد کرد که بیشتر با نرم‌افزار ارتباط دارد تا سخت‌افزار. این شرکت چینی همچنین تصمیم دارد که درباره OxygenOS هم صحبت کند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/OnePlus-OxygenOS-launcher-840x472-1.jpg

به گفته حساب توییتری وان پلاس، این شرکت در حال کار بر روی قابلیتی است که به افزایش کارآمدی OxygenOS کمک خواهد کرد.

وان پلاس احتمالا در مراسم معرفی وان پلاس ۸، با جزئیات بیشتری درباره این قابلیت‌های افزایش‌دهنده کارآمدی OxygenOS صحبت خواهد کرد. گرچه هنوز تائید نشده است، ولی این قابلیت‌ها ممکن است از همان روز اول بر روی گوشی‌های سری وان پلاس ۸ قابل دسترس باشند و سایر هندست‌های وان پلاس هم احتمالا بعدا از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری آن را دریافت کنند.

اگر شما از کاربران وان پلاس هستید، دوست دارید چه قابلیت‌هایی را بر روی نسخه بعدی OxygenOS ببینید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب خواندنی:  وان پلاس یک قابلیت جدید گوگل اسیستنت را برای گوشی‌های خود ارائه کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.