• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

ویدئویی رسمی از هواوی نوا ۷ پیش از رونمایی از این سری منتشر شد

  • کد خبر : 15464
  • 07 اردیبهشت 1399 - 14:08
ویدئویی رسمی از هواوی نوا ۷ پیش از رونمایی از این سری منتشر شد

سری نوا ۷ شرکت هواوی قرار است در روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) به صورت رسمی رونمایی گردد. طبق تصویری که از این گوشی فاش شده، این تلفن هوشمند از نمایشگر حفره‌دار (محل قرارگیری دروبین سلفی) برخوردار است و یک دوربین چهارگانه مستطیل شکل نیز در بدنه پشتی آن قرار گرفته است. […]

سری نوا ۷ شرکت هواوی قرار است در روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) به صورت رسمی رونمایی گردد. طبق تصویری که از این گوشی فاش شده، این تلفن هوشمند از نمایشگر حفره‌دار (محل قرارگیری دروبین سلفی) برخوردار است و یک دوربین چهارگانه مستطیل شکل نیز در بدنه پشتی آن قرار گرفته است. با این حال، اخیراً هواوی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو، ویدئویی رسمی از نوا ۷ منتشر کرده است که همه این حدس و گمان‌ها را تائید می‌کند.

در ثانیه ۰:۱۳ این ویدئو می‌توانیدیک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش خمیده را نیز مشاهده کنید که احتمالاً همان مدل نوا ۷ پرو خواهد بود. بر اساس شایعات منتشر شده، هواوی در ساخت این گوشی از چیپست کایرین ۹۹۰ ۵G oc استفاده کرده است. می‌توانید این ویدئوی کوتاه را از زیر مشاهده کنید:

علاوه بر این، اخیراً یک گوشی هوشمند از شرکت چینی هواوی در گیک‌بنچ دیده شده که با شماره مدل HNB-AN10 است و احتمالاً همان گوشی نوا ۷ است که با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز است که فرکانس پایه آن ۱٫۸۴ گیگاهرتز خواهد بود که می‌تواند به استفاده هواوی از نسخه بهبودیافته و تازه‌ معرفی‌ شده کایرین ۹۸۵ SoC هفت نانومتری اشاره داشته باشد.

علاوه بر معرفی نوا ۷ و نوا ۷ پرو، انتظار می‌رود که شرکت هواوی روز ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) از نسخه نوا ۷ SE این سری نیز رونمایی کند. احتمالاً این شرکت در ساخت این گوشی هوشمند از چیپست کایرین ۸۲۰ استفاده کرده است.

مطالب خواندنی:  ناسا چرا تلسکوپ فضایی جیمز وب را مجهز به دوربین نکرده است؟

رونمایی از سری نوا ۷ هواوی حدود یک هفته دیگر خواهد بود بنابراین انتظار می‌رود تا آن زمان، شاهد منتشر شدن اطلاعات و جزئیات بیشتری از این سری باشیم.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.