• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

ویوو خود را برای معرفی گوشی iQOO Z1X آماده می‌کند

  • کد خبر : 18889
  • 18 خرداد 1399 - 20:31
ویوو خود را برای معرفی گوشی iQOO Z1X آماده می‌کند

iQOO ، برند گیمینگ شرکت ویوو، اخیرا گوشی Z1 را با قابلیت ۵G و چیپست +Dimensity 1000 معرفی کرد و اکنون آن را روانه بازار کرده است. حالا یک منبع معتبر در ویبو فاش کرده که هندست دیگری به نام ویوو iQOO Z1X نیز در راه است. این گوشی قرار است مجهز به پردازنده اسنپدراگون […]

iQOO ، برند گیمینگ شرکت ویوو، اخیرا گوشی Z1 را با قابلیت ۵G و چیپست +Dimensity 1000 معرفی کرد و اکنون آن را روانه بازار کرده است. حالا یک منبع معتبر در ویبو فاش کرده که هندست دیگری به نام ویوو iQOO Z1X نیز در راه است.

این گوشی قرار است مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G باشد و احتمالا کمی ارزان‌تر خواهد بود. منبعی که این اطلاعات را در ویبو منتشر کرده، سابقه خوبی در فاش کردن مشخصات دستگاه‌ها دارد.

اگر ویوو واقعا خود را برای معرفی iQOO Z1X در ماه ژوئن آماده می‌کند، این گوشی به احتمال زیاد قیمت پایین‌تری نسبت به iQOO Z1 خواهد داشت، برای اینکه در حال حاضر هندست‌های زیادی با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G در بازار چین وجود دارند و iQOO برای رقابت با سایر شرکت احتمالا تصمیم به کاهش قیمت آن بگیرد.

ضمنا نتایج بنچمارک آنتوتو نشان می‌دهد که اسنپدراگون ۷۶۵G پایین‌تر از Dimensity 1000 قرار دارد و امتیازهای آن‌ها حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد باهم اختلاف دارند؛ تفاوتی که بین اوپو رنو۳ ۵G و رنو۳  پرو ۵G هم وجود دارد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  مشخصات جدید موبایل مایکروسافت با ۲ نمایشگر
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.