• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

ویژگی‌های جدید SharePoint News مایکروسافت چیست؟

  • کد خبر : 26679
  • 18 آذر 1399 - 9:34
ویژگی‌های جدید SharePoint News مایکروسافت چیست؟

به دلیل اهمیت اطلاعات شرکت برای کارمندان، ارتباطات برای شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که کارمندان هر شرکتی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند استفاده از نرم‌افزار Sharepoint News مایکروسافت است. این برنامه به کاربران این اجازه را می‌دهد تا پست‌های مختلفی مانند اعلامیه‌ها، اخبار مختلف، بروزرسانی‌های وضعیت هر کاربر یا شرکت […]

به دلیل اهمیت اطلاعات شرکت برای کارمندان، ارتباطات برای شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که کارمندان هر شرکتی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند استفاده از نرم‌افزار Sharepoint News مایکروسافت است. این برنامه به کاربران این اجازه را می‌دهد تا پست‌های مختلفی مانند اعلامیه‌ها، اخبار مختلف، بروزرسانی‌های وضعیت هر کاربر یا شرکت و … را از طریق این برنامه به اشتراک بگذارند. حتی می‌توان نقشه‌های گرافیکی و نمودارهای مختلفی را برای اخبار ترسیم کرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند بااستفاده از این نرم‌افزار در iOS اخبار یا اعلامیه‌هایی را ایجاد کنند. باید گفت که استفاده از این نرم‌افزار اندکی پیچیده است ولی ویژگی‌های فراوانی دارد. به‌عنوان مثال، کارمندان می‌توانند خلاصه اخبار هفتگی شرکت که نخوانده‌اند را مارک کرده تا آن را سر فرصت مطالعه کنند. این ویژگی حتی با قابلیت «اخبار» در مرورگر اج قابل ادغام است.

مطالب خواندنی:  به‌روزرسانی رفع مشکل سیاه شدن صفحه در ویندوز ۷ منتشر شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.