• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

پرتکرارترین جست و جوهای ۲۰۲۰ گوگل منتشر شد

  • کد خبر : 31725
  • 17 آذر 1400 - 16:48
پرتکرارترین جست و جوهای ۲۰۲۰ گوگل منتشر شد

پرتکرارترین جست و جوهای ۲۰۲۰ گوگل منتشر شد سال ۲۰۲۰ به عنوان میزبان کرونا، یکی از بزرگ‌ترین بحران‌هایی که تاکنون عصر مردن بشریت را تحت تاثیر قرار داده است، به عنوان سالی بسیار تاثیرگذار شناخته می‌شود؛ سالی که شرکت‌های فناوری مانند گوگل به کمک مردم آمدند. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گوگل […]

پرتکرارترین جست و جوهای ۲۰۲۰ گوگل منتشر شد

سال ۲۰۲۰ به عنوان میزبان کرونا، یکی از بزرگ‌ترین بحران‌هایی که تاکنون عصر مردن بشریت را تحت تاثیر قرار داده است، به عنوان سالی بسیار تاثیرگذار شناخته می‌شود؛ سالی که شرکت‌های فناوری مانند گوگل به کمک مردم آمدند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گوگل اخیراً گزارش سالانه «سالی در جست و جوی» خود را از این سال پرحاشیه را منتشر کرده است. در این گزارش می‌توان رد پای ترندهای سال گذشته میلادی را مشاهده کرد. همچنین در گزارش مذکور شاهد دسته‌بندی نتایج به دو حالت جهانی و کشوری هستیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت،‌ «کرونا ویروس» بیشترین آمار جست و جو در سطح جهان را به خود اختصاص داده است. مسابقه جام جهانی کریکت بین استرالیا و هند یکی دیگر از پرجست‌ و جوترین عبارت‌های سال ۲۰۲۰ است که صدها میلیون نفر از کاربران اینترنت را تحث تاثیر قرار داده است.

لیگ بسکتبال آمریکا یا همان NBA هم توانسته است در فهرست ترند ایالات متحده در میان ۱۰ عبارت برتر جای بگیرد. رقابت انتخابی سنای جورجیا هم شرایط مشابهی در ایالات متحده دارد.

مگا میلیونز (Mega Milions)، وضعیت سهام AMC و گیم‌استاپ از جمله دیگر جست و جوهای پرکاربرد ۲۰۲۰ لیست اخبار ایالات متحده محسوب می‌شوند. دوج کوین و قیمت اتریوم دیگر عبارت‌های پرجست و جوی ۲۰۲۰ هستند که در فهرست اخبار ارائه شده توسط گوگل حضور دارند. جالب است بدانید که ایران هم در این فهرست حضور دارد.

متاسفانه تاکنون آمار مربوط به کشور ایران منتشر نشده است ولی به محض انتشار آن را روی تکفارس پوشش خواهیم داد. ارائه گزارش‌های این چنینی از سمت گوگل اصلاً عجیب نیست. حتی این عبارت‌ها هم در سال گذشته روی تکفارس پوشش داده شده بود که فهرست نهایی را شامل نمی‌شد.

مطالب خواندنی:  رشد آی او اس و سلطه اندروید بر بازار سیستم عامل های موبایل

در آن گزارش ما به حضور کوبی بین برایانت (Kobe Bean Bryant)، ستاره سابق NBA، پس از عبارت « US Election Result» / «نتایج انتخابات آمریکا» در رده سوم فهرست کلمات پرجستجوی گوگل در سال ۲۰۲۰ اشاره کرده بودیم.. برایانت در سن ۴۱ سالگی و به واسطه سقوط هلی‌کوپترش در کالاباسِ کالیفرنیا کشته شد. اپلیکیشن ویدئو کنفرانس زوم / Zoom نیز در جایگاه چهارم این فهرست قرار داشت.

محبوبیت روزافزون و توجه جهانی به اپلیکیشن زوم، بیش از هر چیزی به پاندمی ویروس کرونا در سراسر جهان ارتباط دارد. تنها در دسامبر ۲۰۱۹، تعداد شرکت‌کنندگان روزانه کنفرانس‌های ویدئویی در این سرویس به ۱۰ میلیون نفر رسید. با این حال، این رقم در ماه مارس امسال به ۲۰۰ میلیون تن افزایش یافته است. آوریل ۲۰۲۰ نیز تعداد شرکت‌کننده روزانه کنفرانس‌های ویدئویی زوم به ۳۰۰ میلیون نفر در روز رسید که محبوبیت بی‌سابقه این اپلیکیشن پر حرف و حدیث را نشان می‌دهد.

منبع: CNN

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.