• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

پلاتینوم‌گیمز: ساخت دنباله‌ی The Wonderful 101 بستگی به حمایت طرفداران دارد

  • کد خبر : 15302
  • 20 اردیبهشت 1399 - 12:53
پلاتینوم‌گیمز: ساخت دنباله‌ی The Wonderful 101 بستگی به حمایت طرفداران دارد

بازی The Wonderful 101: Remastered قرار است دو ماه دیگر برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. حال با توجه به بازگشت این بازی پس از هفت سال، آیا احتمال ساخت دنباله‌ی آن وجود دارد؟ آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Nintendo Everything اعلام کرد که […]

بازی The Wonderful 101: Remastered قرار است دو ماه دیگر برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. حال با توجه به بازگشت این بازی پس از هفت سال، آیا احتمال ساخت دنباله‌ی آن وجود دارد؟

آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Nintendo Everything اعلام کرد که پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames) به ساخت دنباله‌ی The Wonderful 101 علاقه دارد؛ اما به شرطی که طرفداران از نسخه‌ی ریمستر آن حمایت کنند:

در مورد دنباله یا چنین چیزی، وقتی کسی خواهان این مجموعه نباشد، ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. پس اگر طرفداران از این کمپین حمایت کردند و بازی The Wonderful 101 در شرایط خوبی قرار گرفت، می‌توانم بگویم طبیعی است که ما به ساخت یک بازی دیگر از سری علاقه خواهیم داشت!

آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، کارگردان The Wonderful 101، توضیح داد که وی در زمان توسعه‌ی نسخه‌ی اصلی برای وی‌یو، ایده‌های خلاقانه‌ی زیادی را در نظر داشت که می‌خواست در آینده از آن‌ها استفاده کند:

من ایده‌های زیادی داشتم؛ برای مثال، «اوه، چطور می‌شود اگر یه دنباله بسازیم که در آن Wonder Blue رهبر گروه باشد؟» تمام این ایده‌های خلاقانه و هیجان‌انگیز در ذهن جریان داشتند و زمانی که بازی منتشر شد و به ارقام نگاه کردم، با خودم گفتم «صبر کن ببینم، چی شد!؟» پس امیدوارم در آینده بتوانم دوباره به چنین ایده‌هایی فکر کنم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پلاتینوم‌گیمز در حال حاضر تمرکز خود را تنها برروی کمپین کیک‌استارتر The Wonderful 101 گذاشته است. مبلغ جمع آوری شده توسط این کمپین از مرز ۱/۵ میلیون دلار عبور کرده است که این موضوع حمایت طرفداران را به خوبی نمایش می‌دهد. حال باید دید که عملکرد این بازی در نهایت به چه شکل خواهد بود.

مطالب خواندنی:  پیش‌بینی جدید ایلان ماسک از پا گذاشتن به مریخ

بازی The Wonderful 101: Remastered در ماه آوریل ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر علاقه دارید تا در مورد نحوه‌ی شکل‌گیری کمپین کیک‌استارتر این عنوان اطلاعات بیشتری بدست آورید،

منبع:gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.