• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

پیامدهای ویروس کرونا: اینتل و ویوو دیگر در MWC 2020 شرکت نخواهند کرد

  • کد خبر : 15097
  • 22 بهمن 1398 - 16:42
پیامدهای ویروس کرونا: اینتل و ویوو دیگر در MWC 2020 شرکت نخواهند کرد

اینتل و ویوو جدیدترین شرکت‌هایی هستند که به خاطر شیوع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن، دیگر در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهند کرد. این خبر، مدت کمی پس از مشخص شدن عدم حضور شرکت‌هایی نظیر TCL، سونی، ال‌جی، اریکسن و انویدیا منتشر شده است. از سوی دیگر، سامسونگ هنوز قصد ندارد به طور کامل […]

اینتل و ویوو جدیدترین شرکت‌هایی هستند که به خاطر شیوع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن، دیگر در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهند کرد. این خبر، مدت کمی پس از مشخص شدن عدم حضور شرکت‌هایی نظیر TCL، سونی، ال‌جی، اریکسن و انویدیا منتشر شده است. از سوی دیگر، سامسونگ هنوز قصد ندارد به طور کامل در این مراسم شرکت نکند اما حداقل، مدیران بالارده خود را به محل برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا نخواهد فرستاد.

اینتل با توجه به تصمیم اخیر خود، بیانیه‌ای به وب‌سایت Venturebeat ارسال کرده که به این شرح است:

ایمنی و رفاه کارمندان و شرکای تجاری ما یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ما است و ما شرکت در کنگره جهانی موبایل امسال را برای احتیاط هرچه‌بیشتر از برنامه‌های خود خارج کرده‌ایم. ما از درک بالای سازمان GSMA سپاس‌گزاریم و مشتاقانه منتظر حضور و حمایت از رویدادهای آینده کنگره چهانی موبایل هستیم.

در عین حال، شرکت ویوو نیز سلامتی را دلیل اصلی عدم حضور خود در این رویداد تجاری سالانه عنوان کرده است. پیش از این انتظار می‌رفت که شرکت ویوو از طرح مفهومی Apex 2020 در رویداد MWC امسال رونمایی کند. با این حال، این شرکت برنامه‌های خود برای این رویداد را لغو کرده است و به‌زودی درباره زمان معرفی جدیدترین محصولاتش تصمیم خواهد گرفت.

روز گذشته، موسسه GSMA از جدیدترین اقدامات امنیتی خود برای تامین سلامتی شرکت‌کنندگان این رویداد صحبت کرد اما به نظر می‌رسد که حتی اقدامات محافظه‌کارانه GSMA نیز مانع از عدم شرکت اینتل و ویوو در این نمایشگاه تجاری مهم نشده است.

مطالب خواندنی:  ترفندهای لینوکسی

منبع: tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.