• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

پیش فروش بی‌سابقه‌‌ی گلکسی فولد در هند تنها در مدت ۳۰ دقیقه

  • کد خبر : 11558
  • 14 مهر 1398 - 22:48
پیش فروش بی‌سابقه‌‌ی گلکسی فولد در هند تنها در مدت ۳۰ دقیقه

کشور هند به این دلیل که به عنوان یکی از سریعترین‌ کشورهای در حال توسعه دنیا می‌باشد، یکی از بازارهای موردعلاقه‌ی اکثر شرکت‌های فناوری است. در حالی که هندی‌ها ترجیح می‌دهند تا گوشی‌های هوشمند خود را از برندهای OnePlus و Vivo خریداری نمایند اما گویا این موضوع سبب نشده است تا از پرچمدار جدید سامسونگ […]

کشور هند به این دلیل که به عنوان یکی از سریعترین‌ کشورهای در حال توسعه دنیا می‌باشد، یکی از بازارهای موردعلاقه‌ی اکثر شرکت‌های فناوری است. در حالی که هندی‌ها ترجیح می‌دهند تا گوشی‌های هوشمند خود را از برندهای OnePlus و Vivo خریداری نمایند اما گویا این موضوع سبب نشده است تا از پرچمدار جدید سامسونگ غافل شوند.

کمپانی سامسونگ نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام گلکسی فولد در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی معرفی کرد. اما متاسفانه این دستگاه پس از گذشت مدتی با مشکل روبرو شد و دوباره مورد بررسی‌های کمپانی قرار گرفت. سامسونگ پس از رفع مشکلات متعدد، ماه گذشته این گوشی تاشو را در مراسم IFA مجددا راه‌اندازی نمود. این گوشی هوشمند ابتدا در کره عرضه شد و سپس در بازارهای انگلستان و آلمان عرضه گردید. دیروز کمپانی سامسونگ از طریق وب‌سایت رسمی خود در کشور هند، پیش‌فروش گلکسی فولد را آغاز کرد. این گوشی هوشمند با قیمت ۱٫۶۵ lac INR، حدود ۲۳۰۰ دلار در این کشور پیش‌فروش شد. اما این قیمت بالا سبب نشد تا هندی‌ها از پرچمدار جدید سامسونگ استقبال نکنند، زیرا تنها در طی ۳۰ دقیقه تمامی موجودی این دستگاه در سایت رسمی سامسونگ به اتمام رسید.

مشتریانی که تمامی مبلغ این دستگاه را یکجا پرداخت نموده‌اند، در تاریخ ۲۰ اکتبر گوشی خود را دریافت خواهند کرد. تمامی مشتریان گلکسی فولد سامسونگ دارای یک سال ضمانت صفحه‌نمایش هستند و در صورت هرگونه خرابی، بدون پرداخت هزینه می‌توانند مشکل را برطرف نمایند. همچنین در داخل جعبه‌ی این دستگاه یک هدست بی‌سیم Galaxy Buds و یک قاب گوشی ‘Aramid Fiber’ قرار داده شده است. در صورتی که شما نیز از آن دسته ۱۶۰۰ نفری هستید که این گوشی را خریداری کرده‌اید، حتما دستورالعمل استفاده از این دستگاه را بررسی کنید تا با نحوه‌ی استفاده از این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

مطالب خواندنی:  IDC: در سه ماهه نخست ۲۰۲۰، ۴.۲ میلیون پوشیدنی در هند عرضه شده است

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.