• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

پیکسل ۴ هیچ هدفون و یا مبدلی را در کارتن خود ارائه نمی‌دهد

  • کد خبر : 12504
  • 24 مهر 1398 - 22:51
پیکسل ۴ هیچ هدفون و یا مبدلی را در کارتن خود ارائه نمی‌دهد

آخرین تلفن هوشمند گوگل یعنی پیکسل ۴، یک جفت ایرفون و یا تبدیل USB-C به ۳٫۵mm را در جعبه خود ارائه نمی‌دهد. ظاهراً قرار نیست که گوگل هدفون‌های بی‌سیم پیکسل (Pixel Bud) را تا سال بعد عرضه نماید. گوگل هدفون‌های سایر شرکت‌ها را به‌عنوان یک فرصت خوب برای مالکان این گوشی‌های جدید پیشنهاد می‌دهد، البته […]

آخرین تلفن هوشمند گوگل یعنی پیکسل ۴، یک جفت ایرفون و یا تبدیل USB-C به ۳٫۵mm را در جعبه خود ارائه نمی‌دهد. ظاهراً قرار نیست که گوگل هدفون‌های بی‌سیم پیکسل (Pixel Bud) را تا سال بعد عرضه نماید. گوگل هدفون‌های سایر شرکت‌ها را به‌عنوان یک فرصت خوب برای مالکان این گوشی‌های جدید پیشنهاد می‌دهد، البته برای کسانی که تابه‌حال هدفون بی‌سیم نداشته‌اند.

گوشی‌های پیشین پیکسل هرکدام یک هدفون سیمی را در جعبه خود، به‌همراه درگاه جک سنتی ۳.۵ میلی‌متری، USB-C و یا تبدیل USB-C به ۳٫۵mm قرار داده‌اند (گوشی‌های Pixel و Pixel 3A به جک ۳٫۵ میلی‌متری مجهز بودند؛ Pixel 3 هر دو درگاه را داشت). این اولین بار است که گوگل بدون هیچ‌کدام از این گزینه‌ها، یک تلفن هوشمند را عرضه کرده‌ است.

برای کسانی که قصد خرید یک جفت Pixel Bud در سال ۲۰۲۰ را دارند، شاید نبود مبدل‌های هدفون در کارتن این گوشی‌ها موضوع چندان مهمی نباشد. این هدفون‌های جدید به‌صورت بی‌سیم به گوشی شما وصل می‌شوند، بنابراین به هیچ مبدلی احتیاج ندارید.

حذف حداقل یک مبدل جک ۳.۵ میلی‌متری مطمئناً باعث ناراحتی برخی از کاربران می‌شود. با این حال، بعد از رویدادی که گوگل در آن زمان زیادی را صرف صحبت در مورد کاهش تأثیرات زیست‌محیطی محصولات خود کرد، جای تعجب ندارد که این شرکت می‌خواهد مقدار پلاستیک اضافی در جعبه  تلفن‌های همراه خود را کاهش دهد. گوگل در رویداد خود گفت که یک اعتبار ۱۰۰ دلاری گوگل را برای خریداران پیکسل ۴ در نظر گرفته است، که این مبلغ باید برای خرید یک جفت ایرباد مجهز به USB-C و یا یک تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری کافی باشد، البته اگر به آن نیاز داشته باشید.

مطالب خواندنی:  نسخه اندروید یوتیوب قابلیت دانلود هوشمند را دریافت می کند

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.