• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

پیکسل ۴ و ۴ XL معرفی شد

  • کد خبر : 12451
  • 24 مهر 1398 - 10:42
پیکسل ۴ و ۴ XL معرفی شد

گوگل تلفن همراه پیکسل ۴ و ۴ XL را در رویداد خود در شهر نیویورک معرفی کرد. براساس گفته‌های مسئولین گوگل، این دستگاه اولین تلفن همراهی خواهد بود که از سنسور رادار استفاده می‌کند. این سنسور به کاربران اجازه می‌دهد تا تلفن خود را از طریق ژست‌ها و به وسیله سنسور حرکتی کنترل کنند. با اضافه شدن این قابلیت شما قادر هستید تا فعالیت‌هایی مانند رد کردن یک آهنگ یا بیصدا کردن […]

گوگل تلفن همراه پیکسل ۴ و ۴ XL را در رویداد خود در شهر نیویورک معرفی کرد.

براساس گفته‌های مسئولین گوگل، این دستگاه اولین تلفن همراهی خواهد بود که از سنسور رادار استفاده می‌کند. این سنسور به کاربران اجازه می‌دهد تا تلفن خود را از طریق ژست‌ها و به وسیله سنسور حرکتی کنترل کنند. با اضافه شدن این قابلیت شما قادر هستید تا فعالیت‌هایی مانند رد کردن یک آهنگ یا بیصدا کردن تماس را از طریق ژست‌ها انجام دهید.

سابرینا آلیس در رابطه با این قابلیت گفت:

این یکی از بهترین روش‌های دریافت حرکت‌ها توسط حسگر است. نه تنها سریع بوده، بلکه دقت بالایی دارد و انرژی کمی مصرف می‌کند. همچنین پیکسل ۴ بهترین سیستم قفل چهرهای را داراست، چرا که تلفن هوشمند شما می‌تواند هنگام نزدیک شدن شما به آن، حرکات شما را تشخیص دهد. همچنین این تلفن همراه قادر است تا با دور شدن شما، خاموش شده یا انرژی کمتری مصرف کند و همچنین با نزدیک شدن مجدد شما به آن، روشن شود.

البته شما می‌توانید این قابلیت‌ها را هر زمان که خواستید غیرفعال کنید. در رابطه با حریم شخصی نیز گوگل گفته است که داده‌های دریافت شده توسط حسگر در خود پیکسل پردازش شده و هیچگاه بر روی دستگاه ذخیره نمی‌شوند و بر روی سرویس‌های گوگل نیز قرار نمی‌گیرند.

موفقیت فرنچایز پیکسل برای گوگل ضروری به نظر می‌رسدچرا که این تلفن همراه توانایی ایجاد فرصتی دوباره برای گوگل را دارد، فرصتی برای طراحی دستگاهی که بتواند زندگی‌های ما را تغییر دهد و ما را ملزم به استفاده از خود کند. همچنین نگاه گوگل به هر سری از گوشی‌های پیکسل، فرصتی برای نمایش آخرین به‌روزرسانی های سیستم عامل اندروید است که می‌توان گفت از هر پنج تلفن همراه در دنیا، چهار عدد از آن‌ها از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

مطالب خواندنی:  گوگل به خریداران پیکسل ۴ اشتراک رایگان اهدا می‌کند

در طی ماه‌های اخیر، این غول جستجوگر اینترنت در حال آماده‌سازی شرایط برای معرفی محصولات جدیدش بود. در ماه ژوئن، شرکت گوگل دوربین مربعی شکل پیکسل ۴ را نمایش داد. یک ماه پس از آن، این شرکت ویدیو کوتاهی از خانمی را منتشر کرد که در حال کنترل تلفن همراه خود به وسیله ژست‌های حرکتی بود. گوگل حتی پستی در رابطه با تکنولوژی رادار نیز منتشر کرد.

پیکسل همچنین یک نسخه سریع‌تر از دستیار گوگل را در اختیار دارد که رابط جدیدتری دارد. این مدل زبان گوگل که بر روی دستگاه اجرا می‌شود با تکیه بر دیتاسنترهای گوگل عمل می‌کند. در همین راستا، شما از این پاس قادر خواهید بود تا مشخص کنید که داده‌های فعالیت‌هایتان تا چه مدتی بر روی حساب کاربری گوگل شما ذخیره شوند.

این دستیار همچنین مجهز به اپلیکیشن ضبط صدا و ضبط مکالمات است که حتی زمانی که تلفن شما بر روی حالت هواپیما باشد نیز، صحبت‌ها را ضبط کرده و یادداشت می‌کند. این دستیار همچنین از هوش مصنوعی برای تشخیص صدا استفاده می‌کند. تاکنون تنها زبان انگلیسی بر روی این دستیار فعال است اما به زودی زبان‌های دیگر نیز به آن اضافه خواهند شد.

پیکسل ۴ مجهز به صفحه نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ Hz است. نرخ تازه‌سازی بسته به این که شما در حال انجام چه کاری باشید، باطری شما را ذخیره و از مصرف بیهوده آن جلوگیری می‌کند. پیکسل ۴ با سه ماه حافظه ابری با ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت در گوگل وان عرضه می‌شود.

مطالب خواندنی:  نسخه ۵G گوگل پیکسل ۴ در نمایشگاه سخت‌افزاری رویت نشد

پیکسل ۴ در سه رنگ تماماً مشکی، سفید و نسخه محدود با رنگ نارنجی عرضه می‌شود. این تلفن همراه همچنین در دو سایز پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL به بازار خواهد آمد.

این تلفن همراه بهبودهایی را در زمینه دوربین هم داشته است. مضاف بر اضافه شدن دوربین پشتی دوم، HDR+ لایو به همراه کنترل نوردهی دوگانه، متعادل سازی رنگ سفید، مود پرتره عریض (با بهبودهایی در زمینه تصویربرداری مو)، دید شبانه و عکس برداری از ستارگان هم به دوربین پیکسل اضافه شده‌اند.

در حالی که تلفن‌های هوشمند پیکسل به دلیل ارتباط با گوگل همواره توجه همگان را به خود جلب می‌کنند، اما فروش خوبی نسبت به رقبان بسیار قوی‌تر خود در این زمینه مانند آیفون و گلکسی S ندارند. در رتبه بندی IDC که پنج شرکت تولید کننده تلفن‌های هوشمند را مشخص می‌کند، گوگل موفق نشده است رتبه‌ای کسب کند.

در ماه جولای IDC گزارش داد که میزان فروش تلفن‌های هوشمند به صورت جهانی ۲٫۳ درصد افت داشته است. در گزارش منتشر شده توسط IDC، گفته شده است که فروش خوب تلفن‌های میان رده نسبت به تلفن‌های گران و پرچمدار باعث این افت شده است. در ماه آگوست نیز تحقیقات انجام شده نشان داد که با افزایش قیمت تلفن‌های هوشمند، مردم نیز تمایل بیشتری دارند تا تلفن‌های همراه خود را برای مدت بیشتری نگه دارند.

پیکسل ۴ از روز سه شنبه برای پیش خرید در دسترس خواهد بود و قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۷۹۹ دلار بوده و قیمت پیکسل ۴ XL نیز حداقل قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

مطالب خواندنی:  جزئیات بیشتر از تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی‌های پیکسل ۴

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.