• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
4

پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G در روز ۹ مهرماه معرفی خواهند شد

  • کد خبر : 25284
  • 02 شهریور 1399 - 0:47
پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G در روز ۹ مهرماه معرفی خواهند شد

گوگل اوایل این ماه گوشی میان‌رده پیکسل ۴a را معرفی کرد و همچنین برای اولین بار تیزر پیکسل ۵ و نسخه ۵G پیکسل ۴a را منتشر کرد. حالا یک منبع معتبر به نام جان پروسر (Jon Prosser) فاش کرده است که این دو گوشی در تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) معرفی خواهند شد. به […]

گوگل اوایل این ماه گوشی میان‌رده پیکسل ۴a را معرفی کرد و همچنین برای اولین بار تیزر پیکسل ۵ و نسخه ۵G پیکسل ۴a را منتشر کرد. حالا یک منبع معتبر به نام جان پروسر (Jon Prosser) فاش کرده است که این دو گوشی در تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) معرفی خواهند شد.

به گفته پروسر، پیکسل ۵ در رنگ‌های مشکی و سبز به‌همراه نسخه مشکی‌رنگ پیکسل ۴a 5G در آخرین روز ماه سپتامبر و نسخه سفیدرنگ پیکسل ۴a 5G در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. براساس شایعات، انتظار می‌رود که هر دو هندست پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G دارای طراحی الهام گرفته‌شده از پیکسل ۴ باشند، در حالیکه مهمترین سخت‌افزار داخلی آن‌ها چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G خواهد بود.

البته برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که ما فقط شاهد معرفی نسخه XL پیکسل ۵ خواهیم بود، اما این موضوع هنوز تائید نشده است. پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان و استرالیا قابل دسترس خواهند بود.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  گوگل پیکسل 6a تاییدیه FCC را دریافت کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.