• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

کابل لایتنینگ جدید اپل در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 23960
  • 12 مرداد 1399 - 19:03
کابل لایتنینگ جدید اپل در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد

بر اساس گفته‌های یکی از تحلیلگران اپل، مینگ چی‌کو (Ming-Chi Kuo)، این شرکت در بسته‌بندی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ خود هیچ‌گونه وسیله جانبی را به همراه گوشی‌ها عرضه نخواهد کرد. اگرچه هنوز درباره صحت این مسئله اطلاعاتی در دست نیست؛ اما اخیرا تصاویری از کابل‌های جدید لایتنینگ به USB-C اپل منتشر شده است. افشاگری با […]

بر اساس گفته‌های یکی از تحلیلگران اپل، مینگ چی‌کو (Ming-Chi Kuo)، این شرکت در بسته‌بندی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ خود هیچ‌گونه وسیله جانبی را به همراه گوشی‌ها عرضه نخواهد کرد. اگرچه هنوز درباره صحت این مسئله اطلاعاتی در دست نیست؛ اما اخیرا تصاویری از کابل‌های جدید لایتنینگ به USB-C اپل منتشر شده است. افشاگری با شناسه L0vetodream@ نخستین تصویر از کابل‌های جدید را منتشر نموده است که در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار می‌شوند.

شرکت اپل همراه با آی‌مک پرو ۲۰۱۷ خود یک کابل لایتنینگ مشکی‌رنگ را عرضه کرده بود که برای شارژ کیبورد جادویی (Magic Keyboard) و مجیک موس ۲ به‌کار گرفته می‌شد و آیفون‌های اپل نیز همواره با کابل لایتنینگ سفیدرنگ روانه بازار می‌شدند. بر اساس شایعات، کابل‌های لایتنینگ جدید دقیقا همانند مدل‌های فعلی عرضه شده در بسته‌بندی آ‌یفون دارای طول ۱٫۰۵ متری هستند؛ اما قطر آن‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و به ۳٫۰۴ میلی‌متر رسیده است.

بعضی از تفاوت‌های ظریف بین این کابل‌های جدید این است که کابل سفید رنگ فاقد حلقه لاستیکی در قسمت زیرین رابط است؛ در حالی‌که مدل مشکی‌رنگ مجهز به چنین حلقه‌ای بوده و ظاهرا قسمت فوقانی آن نیز دارای رنگ‌آمیزی مات است. در حال حاضر هنوز صحت عرضه این کابل‌ها به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اپل هنوز مورد تایید قرار نگرفته است؛ در نتیجه برای روشن شدن جزئیات بیش‌تر آن باید منتظر بمانیم.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.