• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

کاربران ویژه فیسبوک Workplace از ۵ میلیون نفر عبور کرد

  • کد خبر : 17276
  • 02 خرداد 1399 - 23:13
کاربران ویژه فیسبوک Workplace از ۵ میلیون نفر عبور کرد

فیسبوک به تازگی اعلام کرده است که برنامه Workplace این شرکت – ابزار چت و همکاری مختص کسب و کارها و مشابه نرم‌افزار Slack – اینک بیش از ۵ میلیون کاربر ویژه دارد و نسبت به کاه اکتبر سال گذشته، ۳ میلیون مشترک جدید به این سرویس اضافه شده است. این رشد بیش از هر […]

فیسبوک به تازگی اعلام کرده است که برنامه Workplace این شرکت – ابزار چت و همکاری مختص کسب و کارها و مشابه نرم‌افزار Slack – اینک بیش از ۵ میلیون کاربر ویژه دارد و نسبت به کاه اکتبر سال گذشته، ۳ میلیون مشترک جدید به این سرویس اضافه شده است. این رشد بیش از هر چیزی به واسطه پاندمی ویروس کرونا صورت گرفته چراکه این بحران، بسیاری از افراد را وادار کرده تا از خانه و به صورت دورکاری، وظایف خود را انجام دهند و همین باعث شده تا خیلی‌ها به استفاده از نرم‌افزارهای مختلف روی بیاورند.

دیگر اپلیکیشن‌های همکاری نیز از زمان آغاز پاندمیک کرونا رشد کرده و روز به روز بر آمار کاربرانشان اضافه شده است. برای نمونه، ماه مارس گذشته، اسلک اعلام کرد که از آمار ۱۲٫۵ میلیون کاربر همزمان عبور کرده است. از سوی دیگر، مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) نیز در ماه آوریل به ۷۵ میلیون کاربر روزانه رسید که نسبت به ماه گذشته، رشدی ۷۰ درصدی داشته است. با این حال، این آمار نشان می‌دهد که اسک و تیمز نسبت به Workplace فیسبوک، کاربران بیشتری دارند. اما باید در نظر داشت که هر کدام از این اپلیکیشن شرایط متفاوتی دارند و مثلاً، اسلک بسیار از Workplace قدیمی‌تر است و یا، مایکروسافت به واسطه تعامل گسترده‌اش با کسب و کارهای مختلف، از این موضوع برای گسترش استفاده از مایکروسافت تیمز بهره بسیاری برده است.

علاوه بر این‌ها، قرار است تا مدتی دیگر، ویژگی‌های جدیدی به اپلیکیشن Workplace اضافه شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس ویدئوکنفرانس Workplace Rooms، زیرنویس شش زبانه برای ویدئوهای Workplace Live و قابلیت استفاده از Portal TV برای تماس‌های ویدئویی Workplace اشاره کرد.

مطالب خواندنی:  طبق گزارش‌ها، فیس‌بوک در روز جمعه زبانه اخبار خود را راه‌اندازی می‌نماید

در راستای تغییر شرایط کار کردن در دفتر شرکت و تقاضای مردم برای دورکاری، فیسبوک به بیشتر کارکنان خود اجازه داده تا وظایف خود را به صورت دورکاری و از منزل انجام دهند. دیگر شرکت‌های مطرح حوزه فناوری نظیر شاپیفای، توییتر، اسکوئر، گوگل و اسپاتیفای نیز چنین تصمیمی گرفته‌اند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.