• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
3

کاهش قیمت Realme 2 Pro در هند

  • کد خبر : 6538
  • 06 اسفند 1397 - 19:32
کاهش قیمت Realme 2 Pro در هند

در این ماه قیمت  Realme U1 در هند کاهش قابل توجهی داشت؛ و اما امروز Realme 2 Pro هم در لیست این کاهش قیمت قرار گرفت و این مدل هم مانند مدل Realme U1 در این کشور ارزان‌تر شد…

۱۳۹۷-۱۱-۲۷

daa9d8a7d987d8b4 d982db8cd985d8aa realme 2 pro d8afd8b1 d987d986d8af 5c6871e19a356

در این ماه قیمت  Realme U1 در هند کاهش قابل توجهی داشت؛ و اما امروز Realme 2 Pro هم در لیست این کاهش قیمت قرار گرفت و این مدل هم مانند مدل Realme U1 در این کشور ارزان‌تر شد.

اما مدل هایی که شامل این کاهش قیمت یا به نوعی تخفیف شده است دارای ۶۴ گیگ حافظه داخلی، ۴ گیگ رم، ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم هستند؛ که قیمت مدل ۶ گیگ رم آن حدود ۲۲۴ دلار است. این درحالی است که قیمت آن قبل از اعمال این کاهش قیمت، ۲۵۲ دلار بوده.

قیمت سایر مدل ها هم با توجه به حافظه داخلی و حافظه رم آن ها به ترتیب  ۱۸۲دلار و ۲۱۰ دلار است. قیمت این دو مدل قبل از اعمال این کاهش قیمت به ترتیب ۲۲۴ و ۲۵۲ دلار بوده است. تمامی این مدل‌ها در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی همچون Flipkart برای خرید موجود هستند. اما باید اضافه کنیم در وب‌سایت Flipkart فقط مدل های ۴ و ۶ گیگ رم موجود است. پردازنده این گوشی ها هم اسنپ دراگون ۶۶۰ است. صفحه نمایش این گوشی Full-HD+ بوده و دوربین های اصلی آن هم ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد. و در نهایت باید بگوییم باتری این گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=6538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.