• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

کوین لینچ هدایت پروژه خودروی اپل را بر عهده گرفت

  • کد خبر : 30247
  • 20 شهریور 1400 - 20:18
کوین لینچ هدایت پروژه خودروی اپل را بر عهده گرفت
به‌گزارش بلومبرگ، کوین لینچ، نایب رئیس بخش فناوری اپل و ناظر تمام نرم‌افزارهای مرتبط با سلامتی این شرکت امروز هدایت پروژه‌ی خودروی اپل را بر عهده گرفته است.

به‌گزارش بلومبرگ، کوین لینچ، نایب رئیس بخش فناوری اپل و ناظر تمام نرم‌افزارهای مرتبط با سلامتی این شرکت امروز هدایت پروژه‌ی خودروی اپل را بر عهده گرفته است. پیش از لینچ آقای داگ فیلد این مسئولیت را بر عهده داشت اما او پس از حضور سه‌‌ساله‌ی خود در شرکت اپل تصمیم گرفت تا فعالیت شغلی خود را به عنوان رئیس بخش فناوری در شرکت فورد ادامه دهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،کوین لینچ پیش از این نیز بر تولید و پیشرفت نرم‌افزار خودروی اپل، که درون شرکت با نام پروژه‌ی تایتان شناخته می‌شود، نظارت می‌‌کرد اما حالا به‌نظر می‌رسد که اپل در نظر دارد تا او هدایت کامل این پروژه را عهده‌دار شود. تا پیش از این تمام مسئولین پروژه‌ی خودروی اپل تجربه‌ی کار در شرکت‌های خودروسازی را داشتند اما کوین لینچ از چنین تجربه‌ای برخوردار نیست. با این وجود، از او به عنوان نابغه‌ی بخش نرم‌افزاری اپل یاد شده و همین مورد نشان می‌دهد که اپل بر روی بخش نرم‌افزاری خودروی خود تمرکز ویژه‌ای کرده است.

به احتمال زیاد، اپل با این اقدام خود قصد دارد تا سیستم‌ نرم‌افزاری بی‌عیب و نقص و کاملی را برای خودروی مورد انتظار خود طراحی کرده و در این زمینه عملکرد بهتری نسبت به شرکت‌های خودروسازی رقیب داشته باشد. با این وجود، بعید است که در سال جاری و یا حتی در چند سال آینده شاهد حضور خودوری خودران شرکت اپل باشیم. در حال حاضر اپل با مشکلات زیادی پیرامون تولید این خودرو مواجه شده و هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی مانده است.

مطالب خواندنی:  گزارش: دومین هدست واقعیت افزوده اپل در دست ساخت است

نظر شما در مورد مدیریت جدید پروژه‌ی خودروی اپل چیست؟ آیا اپل می‌تواند در بازار خودروهای برقی و خودران با شرکت‌هایی مانند تسلا رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشنراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.