• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

کیس‌های آیفون SE2 در فروشگاه‌های آنلاین ظاهر شد

  • کد خبر : 15252
  • 16 اردیبهشت 1399 - 18:48
کیس‌های آیفون SE2 در فروشگاه‌های آنلاین ظاهر شد

اپل هنوز به طور رسمی درباره برگزاری رویدادی در ماه مارس برای معرفی آیفون SE2 صحبت نکرده است، اما سازندگان کیس (قاب محافظ) از همین حالا به پیشواز این گوشی رفته‌اند. ما در اینجا می‌خواهیم ببینیم که این کیس‌ها، چه چیزی را درباره آیفون SE2 به ما می‌گویند؛ ضمن اینکه در ادامه، نگاهی هم به […]

اپل هنوز به طور رسمی درباره برگزاری رویدادی در ماه مارس برای معرفی آیفون SE2 صحبت نکرده است، اما سازندگان کیس (قاب محافظ) از همین حالا به پیشواز این گوشی رفته‌اند. ما در اینجا می‌خواهیم ببینیم که این کیس‌ها، چه چیزی را درباره آیفون SE2 به ما می‌گویند؛ ضمن اینکه در ادامه، نگاهی هم به پتنت‌های اپل درباره ساعت‌های هوشمند اپل واچ خواهیم انداخت.

کیس‌های آیفون SE2 در فروشگاه‌های آنلاین ظاهر شده‌اند

کیس‌های ساخته شده برای گوشی آیفون SE2 به تازگی در آمازون و علی‌بابا ظاهر شده‌اند و این قاب‌ها را حتی می‌توان از خود سازندگان پیش‌خرید کرد.

اپل گوشی آیفون SE را در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک جانشین ارزان‌تر برای پرچمداران آیفون معرفی کرد و حالا شایع شده است که این شرکت می‌خواهد مدل بعدی آن را روانه بازار کند. علیرغم خوشبینی سازندگان کیس، اپل هنوز دعوت‌نامه‌ای را برای یک رویداد معرفی در ماه مارس ارسال نکرده است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/iphone-se2-case.jpg

حتی نام این گوشی هم قطعی نیست. هرچند سازندگان کیس ظاهرا بر روی نام آیفون SE2 توافق دارند، اما نام آیفون ۹ هم برای آن محتمل است. دلیل آن هم این است که براساس شایعات، این گوشی مجهز به نمایشگر ۴.۷ اینچی و دکمه فیزیکی هوم با فناوری TouchID است که آن را تا حدود زیادی شبیه به آیفون ۸ می‌کند. با وجود این، چیپست آن (A13 که در داخل سری آیفون ۱۱ هم استفاده شده است) سریع‌تر از پردازنده آیفون ۸ خواهد بود.

براساس شایعه دیگری از طرف Digitimes منتشر شده، این گوشی دارای دو نسخه خواهد بود: یک مدل ارزان‌تر و یک مدل پرو. ضمن اینکه برای حذف حاشیه‌ها و دکمه هوم در مدل پرو، ماژول TouchID بر روی دکمه پاور استفاده شده است.

مطالب خواندنی:  اشاره مدیر‌عامل شرکت Broadcom به تاخیر در عرضه آیفون ۱۲

اپل ظاهرا تغییرات بزرگی را در اپل واچ ایجاد خواهد کرد

اپل چندین پتنت اپل واچ را به ثبت رسانده که می‌توانند سرنخ‌هایی را درباره مدل بعدی این ساعت هوشمند در اختیار ما قرار دهند. پتنت اول که در سال ۲۰۱۵ به ثبت رسیده و این هفته توسط Patently Apple منتشر شده است، یک سنسور TouchID را بر روی تاج دیجیتالی ساعت نشان می‌دهد.

جدیدترین ساعت‌های اپل واچ (سری ۴ و سری ۵) هم اکنون یک سنسور EKG بر روی تاج دیجیتالی دارند، اما از آن نمی‌توان به عنوان یک روش تائید هویت بیومتریک استفاده کرد. اسکنر اثر انگشت به شما اجازه خواهد داد تا قفل ساعت را با چرخاندن تاج دیجیتالی باز کنید. در حال حاضر، تنها راه باز کردن قفل ساعت اپل واچ، از طریق وارد کردن رمز بر روی صفحه یا از طریق آیفون‌ است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/apple-watch-patent.jpg

پتنت‌های دیگری هم از سال‌های قبل وجود دارند که نشان می‌دهند اپل احتمالا می‌خواهد از یک دوربین بر روی اپل واچ استفاده کند. این دوربین برای باز کردن قفل ساعت از طریق روش‌های FaceTime یا FaceID استفاده خواهد شد. این پتنت‌ها می‌توانند به معنای آن باشند که روزهای تایپ کردن رمز بر روی صفحه کوچک اپل واچ ممکن است به سر آمده باشد.

پتنت دیگری هم این هفته در اداره نشان تجاری و ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسیده که یک اپل واچ ماژولار را با سنسورهای قابل تعویض نشان می‌دهد. پتنت توضیح می‌دهد که کاربران می‌توانند ماژول‌ها را به منظور شخصی‌سازی ساعت خود عوض کنند. این قابلیت می‌تواند برای تعویض سنسورهای مرتبط با سلامتی که مورد استفاده همه نیستند، اما در شرایط خاصی مانند کنترل فشار خون یا اندازه‌گیری قند خون لازم می‌شوند، مفید باشد.

مطالب خواندنی:  اپل آپدیت iOS 17.2 را با یک اپلیکیشن جذاب منتشر کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.