• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

گزارش: اپل شارژر سریع جدیدی را برای آیفون‌های جدید در نظر گرفته است

  • کد خبر : 20896
  • 06 تیر 1399 - 19:02
گزارش: اپل شارژر سریع جدیدی را برای آیفون‌های جدید در نظر گرفته است

به گزارش یکی از منابع Weibo اپل قصد داشت تا از شارژر سریع ۲۰ واتی برای آیفون ۱۲ استفاده کند، اما حالا خبر رسیده که علاوه بر آیفون ۱۲ دیگر مدل‌های آیفون ۱۲ نیز از شارژر ۲۰ واتی استفاده خواهند کرد و به نوعی می‌توان گفت که عمر شارژر ۵ واتی اپل به پایان رسیده […]

به گزارش یکی از منابع Weibo اپل قصد داشت تا از شارژر سریع ۲۰ واتی برای آیفون ۱۲ استفاده کند، اما حالا خبر رسیده که علاوه بر آیفون ۱۲ دیگر مدل‌های آیفون ۱۲ نیز از شارژر ۲۰ واتی استفاده خواهند کرد و به نوعی می‌توان گفت که عمر شارژر ۵ واتی اپل به پایان رسیده است. این گزارش در حالی منتشر شده که پیش از این مشتریان می‌بایستی شارژر سریع را جداگانه تهیه می‌کردند. طبق شایعه‌های منتشر شده سری جدید آیفون شامل ۴ مدل آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود. مدل پایه آیفون ۱۲ دارای صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی با وضوح ۲۳۴۰x1080 پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۷۵PPI می‌باشد و این در حالی است که آیفون ۱۲ مکس نمایشگری ۶٫۱ اینچی با وضوح ۲۵۳۲x1170 پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۶۰PPI دارد. نمایشگر آیفون ۱۲ پرو از نظر ابغاد، وضوح و تراکم پیکسلی دقیقا مانند آیفون ۱۲ مکس می‌باشد. آیفون ۱۲ پرو مکس نیز صفحه نمایشگر ۶٫۷ اینچی با وضوح ۲۷۷۸x1284 و تراکم پیکسلی ۴۵۸PPI دارد.

iPhone 12 Charger 4

یکی از نکات جالب در مورد نمایشگرها این است که آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از پنل اولد سامسونگ استفاده می‌کنند، در حالی که آیفون ۱۲ مکس از پنل ال‌جی یا BOE استفاده خواهد کرد. این گزارش ادعا می‌کند که همه مدل‌های سری ۱۲ دارای طراحی نمایشگر تمام صفحه و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز می‌باشند. سری آیفون ۱۲ به پردازنده ۵ نانومتری A14 مجهز خواهند بود و اپل قصد دارد تا این سری را در پاییز امسال معرفی کند.

مطالب خواندنی:  رندر فاش شده از گوشی‌های منعطف اپل

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.