• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

گزارش: عرضه گوگل پیکسل ۴a آبی‌رنگ به تعویق افتاده است

  • کد خبر : 20529
  • 02 تیر 1399 - 20:32
گزارش: عرضه گوگل پیکسل ۴a آبی‌رنگ به تعویق افتاده است

براساس یک منبع افشاگر، تلفن مقرون‌به‌صرفه آینده گوگل، پیکسل ۴a دوباره به تعویق افتاده است. جان پروسر (Jon Prosser) می‌گوید که این شرکت در ابتدا قصد داشت این تلفن را در اردیبهشت‌ماه (ماه مه) رونمایی کند اما قبل از به تعویق انداختن آن تا تیرماه (ژوئیه)، آن را به خردادماه موکول کرد. نخست، برنامه رونمایی […]

براساس یک منبع افشاگر، تلفن مقرون‌به‌صرفه آینده گوگل، پیکسل ۴a دوباره به تعویق افتاده است. جان پروسر (Jon Prosser) می‌گوید که این شرکت در ابتدا قصد داشت این تلفن را در اردیبهشت‌ماه (ماه مه) رونمایی کند اما قبل از به تعویق انداختن آن تا تیرماه (ژوئیه)، آن را به خردادماه موکول کرد. نخست، برنامه رونمایی در آن زمان در تاریخ ۲۳ تیرماه (۱۳ ژوئیه) بود. ظاهراً این نسخه مبهم ماند و قرار شد مدل مشکی‌رنگ آن برای ۱۶ مرداد (۶ اوت) ساخته شود و نسخه آبی‌رنگ گوگل پیکسل ۴a نیز در ۱۰ مهرماه (اول اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود.

ظاهرا شرکت گوگل دوباره تغییر ذهنیت داده است. پروسر اظهار داشت که در حال حاضر گوگل پیکسل ۴a آبی‌رنگ عرضه نخواهد شد. مانند مدل مشکی، دیگر در ۱۰ مهر (اول اکتبر) عرضه نمی‌شود. در عوض، احتمالاً در تاریخ ۱ آبان (۲۲ اکتبر) منتشر می‌شود. طبق گزارش‌ها، گوگل هنوز قصد دارد از آن در ۲۳ تیرماه (۱۳ ژوئیه) رونمایی کند.

به نظر می‌رسد شرایط بازار موجب تاخیر گوگل پیکسل ۴a شده است

پیکسل ۴a ظاهرا آماده ارسال است. پیش از این پروسر گفته بود که این گوشی آماده است، اما گوگل به دلیل شرایط بازار رونمایی را به تعویق انداخت. در حالی که او به جزئیات نپرداخت، ممکن است گوگل فکر کند که زمان مناسب برای رونمایی جدید این گوشی فرا نرسیده است زیرا این‌ها همه به دلیل تاثیرات ویروس کرونا است. با این حال، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که تأثیر اقتصادی این بیماری همه‌گیری به همان اندازه که قبلاً تصور می‌شد، بد نخواهد بود.

مطالب خواندنی:  گوگل دو ویجت جدید به نسخه اندرویدی گوگل کروم اضافه کرد

اپل در طی بحران‌ها، محصولات جدیدی را از جمله نسل دوم آیفون SE به بازار عرضه کرده است که طبق گفته‌های این شرکت، عملکرد بسیار خوبی داشته است. و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود گوگل پیکسل ۴a نسبت به جدیدترین آیفون اپل مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، در واقع به زودی ارائه خواهد شد.

گوگل پیکسل ۴a از نمایشگر ۵٫۸۱ اینچی ساخته شده است و دارای اسنپدراگون ۷۳۰ است که با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی باتری ۳،۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند و از دوربین عقب ۱۲٫۲ مگاپیکسلی و یک لنز سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره ببرد. احتمالاً قابلیت ضبط ویدیوی پیکسل ۴ را به ارث خواهد برد و جک هدفون نیز باقی خواهند ماند.

هرچند که این مشخصات برای یک گوشی میان‌رده ۳۴۹ دلاری خوب به نظر می‌رسد، اما اسنپدراگون ۷۳۰ برای گوشی که اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، خیلی قدیمی است. براساس برآوردها، پیکسل ۳a فروش خوبی نسبت به فروش پیش‌بینی شده سری پیکسل در سال گذشته داشته است و اگر گوگل همچنان عرضه گوشی گوگل پیکسل ۴a به تاخیر بیاندازد، امکان دارد مشتریانش را از دست بدهد که باعث می‌شود به سمت رقبای اپل جذب شوند.

گفته می‌شود که پیکسل ۵ پرچمدار نخواهد بود و این می‌تواند باعث ناخشنودی بیشتر مشتریان شود. چیزهایی که ممکن است برای شرکت گوگل یک پیشرفت به حساب بیایند، تراشه‌های مخصوص گوشی‌های آینده خود است که اکنون گوگل در حال ساختن آن‌ها است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.