• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

گزارش: مایکروسافت ۱۰۰ میلیون دلار روی پلتفرم ShareChat سرمایه‌گذاری می‌کند

  • کد خبر : 24653
  • 21 مرداد 1399 - 20:27
گزارش: مایکروسافت ۱۰۰ میلیون دلار روی پلتفرم ShareChat سرمایه‌گذاری می‌کند

به نقل از دو منبع آگاه، ShareChat در حال مذاکره با شرکت مایکروسافت است تا ردموندی‌ها حدود ۱۰۰ میلیون دلار روی این پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا در کشور هند، سرمایه‌گذاری کنند. اگر این معامله عملی شود، سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری مایکروسافت حدود یک سوم بودجه مدنظر فعلی ShareChat را تامین خواهد کرد. این موضوع را یکی […]

به نقل از دو منبع آگاه، ShareChat در حال مذاکره با شرکت مایکروسافت است تا ردموندی‌ها حدود ۱۰۰ میلیون دلار روی این پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا در کشور هند، سرمایه‌گذاری کنند.

اگر این معامله عملی شود، سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری مایکروسافت حدود یک سوم بودجه مدنظر فعلی ShareChat را تامین خواهد کرد. این موضوع را یکی از دو منبع آگاه به صورت ناشناس مطرح کرده است.

دومین فردی که ظاهراً اطلاعات مهمی از روند مذاکرات دارد اظهار داشته است که ShareChat قصد دارد پیش از آنکه با سرمایه‌گذاران جدید قرارداد ببندد، میزان بودجه مشخص شده از سرمایه‌گذاران قبلی را افزایش دهد. وی اضافه کرد که مذاکرات بین پلتفرم ShareChat و شرکت مایکروسافت ممکن است حدود دو ماه کاری به طول انجامد چراکه هنوز در اول راه خود قرار دارد.

علاقه مایکروسافت به سرمایه‌گذاری روی شرکت هندی ShareChat در حالی صورت می‌گیرد که غول نرم‌افزاری دنیا به خرید واحد ایالات متحده شبکه اجتماعی تیک ‌تاک و دیگر شعبه‌های جهانی آن از شرکت چینی بایت دانس (ByteDance) نیز علاقه دارد و در این راستا تلاش می‌کند.

همانطور که روز گذشته گزارش دادیم، مایکروسافت قصد دارد علاوه بر شعبه ایالات متحده آمریکای تیک‌ تاک،  دیگر واحدهای عملیاتی جهانی آن نظیر کانادا، استرالیا و نیوزلند را نیز خریداری کند. بر اساس گزارش فایننشال تایمز، این مذاکرات هنوز در مراحل مقدماتی خود هستند.

در این گزارش آمده است که اگر مایکروسافت با بایت دانس به توافق نرسد، این شرکت چینی به احتمال زیاد، بخش هند تیک تاک را به سرمایه‌گذاران خارجی یا خریداران هندی واگذار خواهد کرد.

مطالب خواندنی:  ویژگی‌های جدید SharePoint News مایکروسافت چیست؟

نکته جالب اینجاست که یک روز پس اعلام ممنوعیت فعالیت تیک تاک از سوی دولت هند، ShareChat سرویس اشتراک ویدئوی Moj را راه‌اندازی کرد. Helo که اپلیکیشن دیگر شرکت بایت دانس محسوب می‌شود، رقابت مستقیمی با سرویس ShareChat دارد.

تا این لحظه نه شرکت مایکروسافت و نه پلتفرم ShareChat در خصوص این مذاکران هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.

چندی پیش شرکت توییتر بیش از ۱۰۰ میلیون روی استارتاپ ShareChat سرمایه‌گذاری کرد که باعث شد ارزش این شرکت به بیش از ۶۵۰ میلیون دلار برسد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.