• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

گلادیاتور واقعی | نقد‌ها و نمرات بازی GORN

  • کد خبر : 17347
  • 03 خرداد 1399 - 14:57
گلادیاتور واقعی | نقد‌ها و نمرات بازی GORN

GORN عنوانی واقعیت-مجازی و یک شبیه‌ساز مبارزات گلادیاتور محسوب می‌شود که توسط استودیوی فری لایوز (Free Lives) توسعه یافته است. همچنین دو استودیوی بروفورس (Broforce) و جنیتال جاستینگ (Genital Jousting) نیز در ساخت این بازی سهیم بوده‌اند. بازی‌بازانی که به تجربه‌ی عنوان واقعیت-مجازی GORN می‌پردازند، می‌توانند به لطف موتور قدرتمند بازی، سبک مبارزات منحصر به […]

GORN عنوانی واقعیت-مجازی و یک شبیه‌ساز مبارزات گلادیاتور محسوب می‌شود که توسط استودیوی فری لایوز (Free Lives) توسعه یافته است. همچنین دو استودیوی بروفورس (Broforce) و جنیتال جاستینگ (Genital Jousting) نیز در ساخت این بازی سهیم بوده‌اند.

بازی‌بازانی که به تجربه‌ی عنوان واقعیت-مجازی GORN می‌پردازند، می‌توانند به لطف موتور قدرتمند بازی، سبک مبارزات منحصر به فرد و خشونت بی‌نظیر آن، شرایط مبارزه با یک گلادیاتور واقعی را در یک میدان نبرد خونین و خشن تجربه کنند.

در این بازی بسیاری از سلاح‌های مختلف و متنوع به مانند تیر و کمان، چاقو، شمشیر، گرز، زنجیر و حتی دست‌های خالی وجود دارند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به شیوه‌های گوناگونی حریفان خود را از پای در آورید. بازی GORN یکی از خشن‌ترین و وحشیانه‌ترین روش‌های مبارزه با یک گلادیاتور را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما می‌توانید از خشونت بالا و خونین آن لذت ببرید.

چندی پیش عنوان GORN برای کنسول پلی‌استیشن VR منتشر گردید. حال به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی مبارزه‌ای منتشر شده‌اند که با هم به بررسی آن‌ها خواهیم پراخت.

PlayStation Universe 8.5/10

GORN یک عنوان اکشن و خونین است و درست در لحظه‌ای که ما به خشونت و خون‌ریزی احتیاج داریم، از راه می‌رسد. بین تمام مبارزات و شیوه‌های جنگی این بازی استراتژی پنهانی نهفته است؛ با این وجود احتمالا شما فقط شیوه‌‌های خشن کشتن دشمنان را بدون فکر و برنامه در پیش گیرید. با وجود اینکه برخی محدودیت‌های حرکتی و دوربینی برروی کنسول پلی‌استیشن وی‌آر وجود دارد اما باز هم GORN به خوبی به هدف خود دست می‌یابد و عملکردی درخشان دارد. این بازی از نظر خشونت و مبارزات جذاب خود بسیار موفق عمل می‌کند.

AusGamers 8/10

شما می‌توانید بخش اصلی بازی Gorn را تقریبا در ۲ ساعت و نیم خونین و خشن به پایان رسانید. همچنین در این بازی بخش‌های متنوعی به مانند استقامت بی‌پایان وجود دارد که در آن‌ها با انواع و اقسام آلات جنگی خود در برابر دشمنان تا پای جان مقاومت خواهید کرد. متاسفانه در نسخه‌ی پلی‌استیشن Gorn دیگر خبری از بخش چندنفره‌ی Party نیست و تنها می‌توانید برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی از این بخش لذت ببرید.

Metro GameCentral 7/10

عنوان Gorn یکی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های واقعیت-مجازی است که می‌تواند شما را به مدت طولانی سرگرم کند. سادگی این بازی یکی از ویژگی‌های مثبت و ارزنده‌ی ان محسوب می‌شود و خشونت عجیب و زیاد آن به بازی ارزش زیادی می‌بخشد.

Push Square ۶/۱۰

بازی مهیج Gorn شما را در دل مبارزات گلادیاتوری قرار می‌دهد و امکان کشتن دشمنان و خرد کردن سر آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند. در بهترین حالت می‌توان این بازی یک تجربه‌ی لذت‌بخش و اکشن دانست که با خشونت بیش از حد خود شما را جذب خواهد کرد. این بازی تجربه‌ی موفقی برروی کنسول پلی‌استیشن وی‌آر محسوب می‌شود. متاسافانه در بازی برخی مشکلات حرکتی و ردیابی دست مشاهده می‌شود که به تجربه‌ی کلی بازی صدماتی می‌زند. این بازی امکانات و امتیازات خاصی دارد و اگر مشکلاتی در زمینه‌ی فنی نداشت، اکنون در فهرست بهترین عناوین واقعیت-مجازی قرار می‌گرفت.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/4-5-768x409-1.jpg

منبع:gamefa.com

مطالب خواندنی:  4 روش افزایش اعتبار سایت و بهبود سئو با لینک داخلی
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.