• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

گلکسی نوت ۲۰ دارای باتری ۴۰۰۰mAh خواهد بود

  • کد خبر : 15484
  • 06 اردیبهشت 1399 - 0:36
گلکسی نوت ۲۰ دارای باتری ۴۰۰۰mAh خواهد بود

سال گذشته سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را با باتری ۳۵۰۰mAh به بازار عرضه کرد و حالا طبق یک گزارش جانشین آن یعنی نوت ۲۰ دارای باتری بزرگتری خواهد بود. طبق ادعای یک وبلاگ هلندی باتری گلکسی نوت ۲۰ با کد EB-BN980ABY دارای ظرفیت ۳۸۸۰mAh می‌باشد که در حدود ۴۰۰۰mAh است و به اندازه باتری گلکسی […]

سال گذشته سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را با باتری ۳۵۰۰mAh به بازار عرضه کرد و حالا طبق یک گزارش جانشین آن یعنی نوت ۲۰ دارای باتری بزرگتری خواهد بود. طبق ادعای یک وبلاگ هلندی باتری گلکسی نوت ۲۰ با کد EB-BN980ABY دارای ظرفیت ۳۸۸۰mAh می‌باشد که در حدود ۴۰۰۰mAh است و به اندازه باتری گلکسی S20 می‌باشد. با توجه به افزایش اندازه باتری نوت ۲۰ انتظار می‌رود تا باتری نوت ۲۰ پلاس مانند S20 پلاس ظرفیتی معادل ۴۵۰۰mAh و یا ظرفیت ۵۰۰۰mAh مانند باتری S20 اولترا داشته باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/note-10.jpg

در حال جاضر اطلاعات بسیار کمی از سری نوت ۲۰ در دسترس است. پیش از این نسخه ۵G نوت ۲۰ پلاس در گیک‌بنچ ظاهر شده بود و مشخصاتی مثل پردازنده +۸۶۵ اسنپدراگون، ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ نمایان شده بودند. گفته می‌شود سری نوت ۲۰ در اواخر مرداد یا اوایل شهریور (ماه آگوست) آماده رونمایی خواهد بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا سامسونگ مراسم معارفه آن را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  پاور بانک های فوق سریع سامسونگ در راهند
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.