• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

گلکسی واچ ۳ سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت می‌کند

  • کد خبر : 19944
  • 29 خرداد 1399 - 19:36
گلکسی واچ ۳ سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت می‌کند

تصویر سری ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ سامسونگ روز به روز واضح‌تر می‌شود و اکنون ما یک لیست صدور گواهینامه دیگر را در اختیار داریم که تاریخ انتشار نزدیک را تأیید می‌کند. هر دو نسخه ۴۱ میلی‌متر و ۴۵ میلی‌متر این نوع پوشیدنی توسط بلوتوث SIG با چندین نوع شماره مدل SM-R845 و SM-R855 تأیید […]

تصویر سری ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ سامسونگ روز به روز واضح‌تر می‌شود و اکنون ما یک لیست صدور گواهینامه دیگر را در اختیار داریم که تاریخ انتشار نزدیک را تأیید می‌کند. هر دو نسخه ۴۱ میلی‌متر و ۴۵ میلی‌متر این نوع پوشیدنی توسط بلوتوث SIG با چندین نوع شماره مدل SM-R845 و SM-R855 تأیید شد.

gsmarena 001 1 6

تنها اطلاعات جدیدی که در لیست‌ها فاش شده است این است که تمامی نسخه‌های ساعت گلکسی واچ ۳ سامسونگ با اتصال بلوتوث ۵٫۰ همراه خواهند بود.

gsmarena 002 34

اخیرا به لطف لیستی که از آژانس صدور گواهینامه NRRA کره جنوبی ارسال شده بود، برای اولین بار به سری ساعت گلکسی واچ ۳ سامسونگ نگاهی انداختیم. در این طرح حاشیه چرخان با نمایه باریک‌تر و صفحه‌نمایش بزرگتر نسبت به نسل قبلی ساعت‌های گلکسی ارائه خواهد شد.

gsmarena 004 12

پیش از این مشاهده کرده بودیم که هر دو نسخه دارای یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه پردازنده خواهند بود. در بخش نرم‌افزاری، ما انتظار Tizen OS 5.5 را داریم. همچنین سری ساعت گلکسی واچ ۳ سامسونگ دارای مجوز MIL STD 810G و امتیاز IP68 خواهد بود.

سری ساعت گلکسی واچ ۳ سامسونگ قرار است در تیرماه (ژوئیه) و در کنار هدفون‌های آینده سامسونگ بادز لایو TWS به بازار عرضه شود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.