• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
0

گلکسی واچ ۷ سامسونگ با یک تراشه بسیار کم‌مصرف در راه است

  • کد خبر : 45777
  • 27 اسفند 1402 - 13:32
گلکسی واچ ۷ سامسونگ با یک تراشه بسیار کم‌مصرف در راه است
سامسونگ خود را برای معرفی سری گلکسی واچ ۷ آماده می‌کند و حالا مشخص شده است که این سری در سه نسخه با تراشه بسیار کم‌مصرف معرفی خواهد شد.

گلکسی واچ ۷ سامسونگ با یک تراشه بسیار کم‌مصرف در راه است

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، سامسونگ خود را برای معرفی سری گلکسی واچ ۷ آماده می‌کند و حالا مشخص شده است که این سری در سه نسخه با تراشه بسیار کم‌مصرف معرفی خواهد شد.

طبق گزارش امروز، گلکسی واچ ۷ در سه مدل کلاسیک، پرو و اولترا معرفی خواهد شد و از تراشه اگزینوس W940 بهره خواهد برد.

تراشه اگزینوس W940 طبق اطلاعاتی که فاش شده دارای ۵۰ درصد بهره‌وری بهتر و ۳۰ درصد سرعت عملکرد بیشتر خواهد بود. مصرف پایین این تراشه باعث خواهد شد تا باتری گلکسی واچ ۷ دیرتر خالی شود.

انتظار می‌رود سامسوتگ در رویداد آنپکد بعدی خود از ساعت هوشمند جدیدش رونمایی کند. در این رویداد احتمالا شاهد معرفی گوشی‌های تاشو جدید این شرکت نیز خواهیم بود.

سامسونگ سال گذشته ساعت‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک را در دو سایز متفاوت معرفی کرد. گلکسی واچ ۶ در مقایسه با مدل قبلی خود ارتقاهای زیادی داشت.

گلکسی واچ ۷ سامسونگ با یک تراشه بسیار کم‌مصرف در راه است

این ساعت دارای طراحی مینیمالیستی است و با وجود اینکه فاقد حاشیه چرخان است، اما همچنان تمام قابلیت‌های جدید را دارد. این ساعت کمی کوچکتر از مدل قبلی است و در سایزهای ۴۴ و ۴۰ میلی متری ارائه شده است. البته این دو سایز، به خاطر حاشیه‌های نازک‌تری که دارند، دارای نمایشگرهای بزرگتری به ترتیب با قطر ۱.۵ و ۱.۳ اینچ هستند.

سایز نمایشگرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز مشابه گلکسی واچ ۶ است، اما یک نسخه حاشیه چرخان برای آن ارائه شده که دارای سایزهای ۴۷ و ۴۳ میلی متری است. همه مدل‌های سری گلکسی واچ ۶ دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نمایشگر رنگی و محافظ کریستال یاقوت کبود هستند.

مطالب خواندنی:  معماری جدید آرم علت اصلی گرم شدن بیش از حد گوشی های اندرویدی بوده است

سامسونگ این ساعت‌ها را مجهز به تراشه جدید اگزینوس W930 کرده که یک پردازنده دو هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز (۱۸ درصد سریع‌تر) است. همچنین رم این ساعت‌ها با افزایش ۳۳ درصدی به ۲ گیگابایت رسیده و حافظه داخلی آن‌ها ۱۶ گیگابایت است.

گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک مجهز به باتری‌های ۴۲۵ میلی‌آمپرساعتی برای نسخه بزرگتر (۴۴ میلی‌متری استاندارد یا ۴۷ میلی‌متر کلاسیک) و ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای نسخه کوچکتر (۴۰ میلی‌متر استاندارد و ۴۳ میلی‌متر کلاسیک) هستند. آن‌ها همچنین از استانداردهای IP68 و MIL-STD-810H پشتیبانی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=45777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.