• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

گوشی ردمی ۸A Dual با چیپست اسنپدراگون ۴۳۹، دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ آمپری معرفی شد

  • کد خبر : 15091
  • 22 بهمن 1398 - 16:57
گوشی ردمی ۸A Dual با چیپست اسنپدراگون ۴۳۹، دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ آمپری معرفی شد

اواخر ماه سپتامبر گذشته مشخص شده بود که قرار است امروز از نسخه ارتقایافته ردمی ۸A رونمایی شود. حال، همانطور که پیش از این گفته شده بود، به تازگی از این نسخه رونمایی شده و مشخص شده است که این گوشی هوشمند ردمی ۸A Dual نام خواهد داشت. همانطور که از نام این تلفن همراه […]

اواخر ماه سپتامبر گذشته مشخص شده بود که قرار است امروز از نسخه ارتقایافته ردمی ۸A رونمایی شود. حال، همانطور که پیش از این گفته شده بود، به تازگی از این نسخه رونمایی شده و مشخص شده است که این گوشی هوشمند ردمی ۸A Dual نام خواهد داشت.

همانطور که از نام این تلفن همراه پیداست، ردمی ۸A Dual همراه با دوربین دوگانه‌ای در قسمت پشتی دستگاه است که ترکیبی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی است. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلویی ردمی ۸A Dual تعبیه شده که از حالت پرتره (Portrait Mode) نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر ۶٫۲۲ اینچی ردمی ۸A Dual با کیفیت HD+ LCD ساخته شده است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و قسمت پشتی دستگاه نیز برای گرفتن بهتر با دست از طراحی Aura XGrip بهره می‌برد. همچنین این گوشی هوشمند دارای یک پوشش P2i است بنابراین نیازی به نگرانی از ریختن آب برروی آن نیست.

daafd988d8b4db8c d8b1d8afd985db8c dbb8a dual d8a8d8a7 da86db8cd9bed8b3d8aa d8a7d8b3d986d9bed8afd8b1d8a7daafd988d986 dbb4dbb3dbb9d88c d8af 5e42a2dc2265a

از نظر سخت‌افزاری و قدرت، ردمی ۸A Dual به اسنپدراگون ۴۳۹ SoC مجهز است که با حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی جفت می‌شود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و حاوی جایگاه مخصوص کارت حافظه است که امکان ذخیره‌سازی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت را فراهم می‌کند.

توان این دستگاه از طریق یک باتری ۵٫۰۰۰ آمپر بر ساعت تغذیه می‌شود که از طریق پورت USB-C در ۱۸W شارژ می‌شود؛ هرچند در جعبه این دستگاه یک شارژر ۱۰W وجود دارد. از سوی دیگر، این تلفن همراه از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از ردمی ۸A Dual به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  مقایسه گلکسی نوت ۹ و آیفون ایکس

از دیگر ویژگی‌های گوشی ردمی ۸A Dual می‌توان به AI Face Unlock، رادیو FM بی‌سیم و VoWiFi اشاره کرد.

نسخه ۲ گیگابیت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ردمی ۸A Dual معادل ۹۰ دلار/۸۴ یورو خواهد بود و اگر نیاز به یک گیگ حافظه رم بیشتر دارید، باید ۷ دلار/۶ یورو بیشتر بپردازید.

این گوشی در رنگ‌های سفید آسمانی، آبی دریایی و خاکستری تیره در دسترس قرار خواهد داشت و از روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) نیز وارد بازار خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.